شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

برنامه سازی «اُپرا وینفری» برای «اَپِل»

اوپرا وینفری

سینماپرس: معروف‌ترین شخصیت تلویزیونی آمریکا طی قراردادی برای کمپانی «اَپِل» برنامه می‌سازد تا این شرکت علاوه بر خدمات پیشین به تهیه و تولید محتوا بپردازد.

به گزارش سینماپرس به نقل از فرانس پرس،  اُپرا وینفری معروف‌ترین شخصیت تلویزیونی آمریکا طی قراردادی برای کمپانی «اَپِل» برنامه می‌سازد تا این شرکت علاوه بر خدمات پیشین به تهیه و تولید محتوا بپردازد.

شرکت اپل جزییاتی در مورد این همکاری منتشر کرده مبنی بر اینکه خانم وینفری که برنامه «تاک شو»(گفتگو) را برای این کمپانی راه‌اندازی و تولید کند.

در یکی از جملات منتشره از شرکت اپل آمده:"کمپانی اپل و خانم اُپرا وینفری با هم برنامه‌هایی اوریجینال خلق خواهند کرد که توانایی بی‌نظیر او را برای برقراری ارتباط با مخاطبان در سراسر جهان را دربر می‌گیرد".

البته اپل هنوز جزییات و شرایط این همکاری را منتشر نکرده است لیکن بر اساس این همکاری کمپانی اپل مبلغ یک میلیارد دلار برای تولید محتوا سرمایه‌گذاری کرده است که در راستای تلاش‌های این کمپانی در جهت خلق سکویی برای رقابت با کمپانی‌هایی چون «نت‌فلیکس» و «آمازون» در زمینه محتواهای تصویری اینترنتی هزینه خواهد شد.

این قرارداد فی‌مابین شرکت اپل و خانم وینفری شامل «فیلم» «شوهای تلویزیونی» «اپلیکییشن‌های تلفن هوشمند» و «کتاب» است که از طریق شرکت اپل تولید و توزیع خواهد شد.

کمپانی اپل در این راستا همچنین با ستارگانی چون «استیون اسپیلبرگ» «جِنِفر اَنِستن» و «ریس ویترسپون» قرارداد همکاری منعقد کرده است.

این حرکت و واکنش اپل پس از آن صورت گرفت که کمپانی «نت‌فلیکس» با رئیس‌جمهور سابق آمریکا «باراک اوباما» و همسرش «میشل اوباما» قرارداد تولید شو و برنامه‌های تلویزیونی منعقد کرد.

رقابت در این عرصه به این چند شرکت ختم نمی‌شود چراکه همین پنج‌شنبه گذشته نیز شرکت «AT&T» قراردادی ۸۵ میلیارد دلاری با کمپانی «برادران وارنر» برای تولید و توزیع برنامه‌های محتوایی ازین دست به امضا رساند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.