شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

«راه رفتن روی سیم» در انتظار زمان مناسب اکران

فیلم سینمایی راه رفتن روی سیم

سینماپرس: سعید سعدی گفت: «احتمالش وجود دارد و ممکن است در صورت وجود زمان اکران مناسب «راه رفتن روی سیم» را پیش از «مغزهای کوچک زنگ زده» اکران کنیم.»

به گزارش سینماپرس، سعید سعدی تهیه کننده فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» در ارتباط با زمان اکران این فیلم سینمایی در گفتگو با یک سایت خبری گفت: هنوز زمان دقیق اکران فیلم  مشخص نشده است و در حال مذاکراتی هستیم تا هرچه زودتر فیلم را به اکران برسانیم و هر زمان اکران مناسبی به ما بدهند آن زمان فیلم را اکران خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این سوال که ممکن است فیلم زودتر از فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» اکران شود یاخیر؟ توضیح داد: احتمالش وجود دارد و ممکن است در صورت وجود زمان اکران مناسب فیلم را پیش از «مغزهای کوچک زنگ زده» اکران کنیم.
سعدی درباره زمان اکران «مغزهای کوچک زنگ زده» نیز گفت: اکران این فیلم نیز پس از جام جهانی و در بهترین زمان اکران خواهد شد.
او که قرار است فیلم جدید خود به نام «زنگبار» را به کارگردانی علی ملاقلی پور آغاز کند، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم توضیح داد: هنوز پیش تولید و تولید فیلم آغاز نشده است.
گفتنی است؛ فیلم سینمایی  «راه رفتن روی سیم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی سعید سعدی است.

شایان ذکر است حامد کمیلی، احمد مهران فر، اندیشه فولادوند، سیدمهرداد ضیایی و هومن برق نورد بازیگران فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.