یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تأمین اعتبار برای خرید اتوبوس کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان از تأمین اعتبار و اختصاص بودجه لازم برای خرید یک دستگاه اتوبوس کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محمدهادی مرعشی در دیدار با مدیرکل کانون استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاثیری که کتابخانه های سیار کانون در رشد و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان دارد این مجوز دریافت شده است و به زودی یک دستگاه اتوبوس در اختیار این نهاد فرهنگی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین خواستار گسترش همکاری سایر دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و افزود: تلاش مربیان این مجموعه تاثیرگذار بر تقویت و توسعه دید کودکان به زندگی و حس مسوولیت پذیری آنان قابل ستایش و قدردانی است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به سابقه حضور خود در کانون گفت: من بچه کانون هستم و اگر موفقیتی به دست آوردهام از برکت عضویت در کانون پرورش فکری بوده چرا که کانون کودکان را با آمادگی و برخوردار از یک نگاه زیبا وارد جامعه می کند.

مرعشی در ادامه با یادآوری خاطرات خود از مرکز فرهنگی هنری شمارهی یک زاهدان عنوان کرد: رفع مسائل و مشکلات کانون در اولویت اول قرار دارد و بسیاری از این موانع را می توان با همت و همکاری سایر دستگاه های اجرایی مرتفع ساخت.

در این دیدار همچنین پیش از سخنان معاون امنیتی و انتظامی استانداری، معصومه هادی مدیرکل کانون استان سیستان و بلوچستان ضمن معرفی فعالیتها و مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون خاطرنشان کرد: با توجه به انعطاف پذیری، گوناگونی و جذابیت فعالیت های کانون در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی میتوان کارهای ماندگاری انجام داد که این مهم همت تمامی دلسوزان و متخصصان را میطلبد.

مدیرکل کانون در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت آموزش مهارتهای زندگی به کودکان و نوجوانان، تاکید کرد: با توجه به آسیبهایی که متوجه کودکان و نوجوانان است، برای ارتقای سلامت روانی و مصونیت اجتماعی آنها، برنامه هایی در دست اقدام است که آگاهی بخشی و توانمندی این گروه های سنی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.