یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

در جلسه امروز؛

شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه چند عنوان سریال و فیلم سینمایی موافقت کرد

نمایش خانگی غفلت مسئولان فرهنگی

سینماپرس: امروز آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش خانگی اعلام شد که در این مصوبه با عرضه چند عنوان سریال و فیلم سینمایی موافقت شده است.

 به گزارش سینماپرس و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، با عرضه سریال های «ساخت ایران» فصل ۲ قسمت۷ به تهیه کنندگی مشترک منصورسهراب پور و سید امیر پروین حسینی و کارگردانی برزو نیک نژاد، «گلشیفته» قسمت ۳۱به تهیه کنندگی علی اکبر نجفی و کارگردانی بهروز شعیبی موافقت شد.

همچنین در این جلسه برای فیلم های سینمایی ایرانی؛  «پرسه در مه» به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و کارگردانی بهرام توکلی، «آپاندیس» به تهیه کنندگی  مقصود جباری و کارگردانی حسین نمازی، «زرد» به تهیه کنندگی کامران مجیدی و کارگردانی مصطفی تقی زاده، «صفر تا سکو» به تهیه کنندگی مشترک مهتاب کرامتی و فاطمه ابوالقاسمی و کارگردانی سحر مصیبی و «مسلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر نصیری پروانه نمایش خانگی صادر گردید.

این گزارش می افزاید: با عرضه ۷ عنوان فیلم خارجی، پنج عنوان فیلم مستند و آموزشی  و سه عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها موافقت به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.