یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

"هرمافرودیت" روی صحنه می رود

تصویر تئاتر

سینماپرس: نمایش "هرمافرودیت" به نویسندگی "علی صفری" و کارگردانی "رها حاجی زینل" روی صحنه می رود.

به گزارش سینماپرس، گروه نمایشی تئاتر سه گانه پس از گذراندن سومین سال تاسیس در نخستین فعالیت اجرای خود طی سال ۹۷ نمایش "هرمافرودیت" راه به نویسندگی "علی صفری" و کارگردانی "رها حاجی زینل" روی صحنه خواهد برد.

این نمایش روایتی از زندگی انسان در سال ۳۰۰۰ میلادی را روایت می کند. "هرمافرودیت" نمایشی با محوریت زندگی خانواده ای پنج نفره است که با شکار روز خود را شب می کنند و بعد از خشکسالی به دنبال راهی برای بقا هستند.

هرمافرودیت چهارمین نمایشنامه از "علی صفری" است که در قالب اجرای عموم روی صحنه می رود. گروه تئاتر سه گانه سه گذشته دو نمایش "آشویتس زنان" و "هجوم" را روی صحنه برد و توانست با این دو اثر راهی جشنواره تئاتر فجر شود.

"رها حاجی زینل" کارگردان این نمایش نیز سومین تجربه کارگردانی اجرای عموم خود را پشت سر می گذارد. گروه موسیقی سایرنس، اجرای موسیقی این نمایش را به صورت زنده بر عهده خواهند داشت.

"سیاوش همزه" و "پروشات مشایخی" نوازندگان ویولن سل، اشکان حشمتی نوازنده سازهای کوبه ای، سبا همزه نوازنده فلوت و وکال و علی شمس به عنوان خواننده وکال به رهبری حاجی زینل موسیقی هرمافرودیت را خواهند نواخت.

گفتنی است گروه تئاتر سه گانه امسال علاوه بر نمایش "هرمافردویت"، دو نمایش دیگر با نام های "مربع" و "جایزه" را نیز روی صحنه خواهد برد. به زودی اسامی بازیگران نمایش هرمافردویت توسط گروه اجرایی اعلام خواهد شد.

لازم به یادآوری است که "هرمافرودیت" از نام اساطیری "هرمافرودیته" گرفته شده‌است. همچنین در علوم طبیعی "هرمافرودیت" به موجودات دوجنسه گفته می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.