یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

نمایش مستند «جام حسنلو» در «گوزن زرد ایرانی»

برنامه  گوزن زرد ایرانی

سینماپرس: نمایش مستند «جام حسنلو» اثر محمدرضا اصلانی و سخنرانی سودابه فضائلی افتتاح کننده برنامه «گوزن زرد ایرانی» در روز سه شنبه هفته جاری خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، «ایران ~ ایران» پروژه‌ای سریالی است و از دو ایران کنار هم شکل گرفته که یکی دلالت بر ایران کهن دارد و دیگری بر پایه ایران معاصر است.

هدف از این پروژه بازخوانی هنری این دو ایران است در «بینابینیت» با یکدیگر و از طرف دیگر نسبت این دو با تاریخ جهان از طریق خلق آثار هنری توسط هنرمندان ایران و جهان که در ذیل پروژه، رویدادهای مرتبط طراحی و اجرا می‌شوند. هر رویداد به صورت نمادین نامی دارد که اولین آن‌ها «گوزن زرد ایرانی» و دومین رویداد «جیرفت» نام‌گذاری شده است.

لوگو و پوستر این رویداد را علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی طراحی کرده است. 

«گوزن زرد ایرانی»، سه‌شنبه ۲۹ خرداد با اکران مستند «جام حسنلو» اثر محمدرضا اصلانی و سخنرانی سودابه فضائلی افتتاح می‌شود و تا یک تیرماه با حضور و مشارکت هنرمندان در قالب پرفورمنس‌ها و اجراهای بینارشته‌ای ادامه خواهد یافت. 

علی اتحاد، کورش ادیم، هومن داوودی، نیما زاغیان، مونا زاهد، فواد علیجانی، فرشاد فدائیان، دانیال کلانتری، نادر مشایخی، محمود مکتبی، سولماز نراقی، نازنین نانا والاجم ( گروه آئورا)، ح. هاتف و هستی هیچ از هنرمندان حاضر در این پروژه هستند.

 از عوامل این پروژه می‌توان از سانیا نوری به عنوان نمایشگاه گردان پروژه، آنیما احتیاط ایده‌پرداز و پژوهشگر، زینب لک مدیر رسانه و کسری شاهینی _ مدیر خانه نمایش دا _ مجری طرح نام برد.

این پروژه از ۲۹ خرداد تا یک تیرماه در "خانه نمایش دا" واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.