دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

آغاز فیلمبرداری «بازیچه» از اوایل تیرماه

محمدعلی سجادی*

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «بازیچه» به کارگردانی محمدعلی سجادی از اوایل تیرماه در تهران آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی سجادی کارگردان سینما در گفتگو با یک خبگزاری درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «بازیچه» بیان کرد: چندی است که پیش تولید این اثر سینمایی را آغاز کرده ایم و در نظر داریم آن را در اوایل تیرماه در تهران کلید بزنیم و در همین شهر هم فیلمبرداری را انجام دهیم.

وی افزود: ما با برخی از عوامل این فیلم به قطعیت رسیده ایم اما همچنان مشغول رایزنی با دیگر عوامل برای حضور در «بازیچه» هستیم.

این نویسنده و کارگردان حال و هوای فیلم جدیدش را ملودارم اجتماعی بر اساس داستان واقعی با سس تعلیق و ترس دانست.

به گفته سجادی، طبق برنامه ریزی ها فیلمبرداری این فیلم در ۳۵ جلسه کامل می شود.

وی در پایان درباره نمایش این فیلم در جشنواره ها گفت: من برای جشنواره ها فیلم نمی سازم، اما با توجه به اینکه جشنواره ملی فیلم فجر مسیری است که همه آن را طی می کنند و دوست دارند در جشن فجر حضور داشته باشند ما هم پس از آماده سازی «بازیچه» آن را به جشنواره ملی فجر ارایه می دهیم اما حضور داشتن یا نداشتن این فیلم در این جشنواره چندان برایمان اهمیت ندارد.

سجادی فیلم سینمایی «طلاقم بده به خاطر گربه ها» را نیز در نوبت اکران دارد.

عوامل فیلم «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» عبارتند از نویسنده و تهیه‌کننده: محمدعلی سجادی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، سرمایه‌گذار: محمدرضا مصباح، مجری طرح: محسن بابایی، صدابردار همزمان: مهدی ابراهیم‌زاده، اصلاح رنگ و نور: امیررضا معتمدی، طراح چهره‌پردازی: محسن بابایی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: ایمان توکلی، امور تولید: مصطفی سجادی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: امیر خدامی، ساخت دکور: حمید آرایش.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.