سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

«هیچ در هیچِ» کامکارها منتشر می شود

 آلبوم «هیچ در هیچ»

سینماپرس: مراسم رونمایی از آلبوم «هیچ در هیچ» با آهنگسازی هوشنگ کامکار روز جمعه برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، آلبوم موسیقی«هیچ در هیچ» با آهنگسازی هوشنگ کامکار و آواز ارسلان کامکار و صبا کامکار جمعه یکم تیر ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود.

این آلبوم با شش قطعه از آثار هوشنگ کامکار و اشعار بیژن جلالی با عنوان «هیچ در هیچ»، «با هر غم»، «تو از در آمدی»، «نقشی بر دل»، «اگر جهان به سر آید» و «مرثیه‌ای برای شاعر» برای ارکستر سمفونیک به همراهی آواز سلو و همراهی گروه کُر  تنظیم و توسط موسسه فرهنگی هنری راوی آذر کیمیا تولید و منتشر شده است.

هوشنگ کامکار، متولد ۱۳۲۵ در سنندج،  موسیقی را نزد پدرش، حسن کامکار آموخت و به مدت دو سال در هنرستان عالی موسیقی تهران به تحصیل موسیقی پرداخت. او در سال ۱۳۵۴ موفق به اخذ درجه لیسانس در رشته آهنگسازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و در کنسرواتوار سانتاچی چیلییای رُم به تحصیل کنترپوان و فوگ ادامه داد و درجه فوق  لیسانس موسیقی را در ایالات متحده آمریکا از دانشکده سانفرانسیسکو دریافت کرد. همچنین به مدت ۱۰ سال در دانشکده موسیقی (دانشگاه هنر) به تدریس موسیقی پرداخت و مدیریت گروه موسیقی این دانشگاه را به مدت شش سال برعهده گرفت.  

آلبوم موسیقی هیچ در هیچ

«دور تا نزدیک»، «پوئم سمفونی خرمشهر و حلبچه»، «منظومه سمفونیک مولانا»، «شباهنگام»، «کوچ بنفشه‌ها»، «خورشید مستان»، «سروکی دل»، «محاق»، «در گلستانه»، «بهاران آبیدر»، «بر تارک سپیده»، «به یاد حافظ»، «سماع مجلسیان»، «سماع ضربی‌ها»، «باله شهرزاد»، «کوچه چوارباخ»، «باغ‌های پژمان»، «پوئم سمفونیک کردی» و «شباهنگام» را می‌توان از آثار آهنگسازی او برشمرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.