سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

حامد نگارش:

«حب‌الحسین» امسال رویکردی متفاوت دنبال می کند

حامد نگارش

خبرگزاری میزان: مجری و کارگردان "حب‌الحسین" گفت: بازخورد خوب مخاطبان در سال گذشته باعث شد تا برنامه "حب الحسین" امسال نسبت به سال گذشته قوی‌تر و با طرح بهتر در قالب صحبت، پیام‌ها و مهمانان جدیدتر پردازش شود.

حامد نگارش مجری و کارگردان تلویزیون درباره فعالیت‌های خود گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده به دنبال این هستیم که برنامه "اَبَرات" را قبل از ماه محرم روی آنتن ببریم و در این باره با شبکه نسیم  و شبکه دو سیما مذاکراتی انجام داده‌ایم اما هنوز قطعی نشده است.

وی در همین راستا افزود: درباره تعداد قسمت‌ها و ساعت برنامه مذاکره کرده‌ایم اما چون قطعی نشده است نمی‌توانیم پیش بینی کرده و قطعیت را در این باره بیان کنیم.

این کارگردان درباره پخش برنامه "حب‌الحسین" در ماه محرم سال جاری اظهار کرد: ما نمی‌خواهیم روند برنامه حب الحسین که به لطف اباعبدالله(ع) از سال گذشته شروع شده رها شود و تلاش داریم که این برنامه ادامه پیدا کند.

نگارش ادامه داد: برای محرم و صفر اگر برنامه‌ برای پخش داشته باشیم قطعا "حب‌الحسین" خواهد بود و این برنامه در اولویتمان برای مخاطب است. با طرح و برنامه‌های متفاوت نسبت به سال گذشته، مذاکراتی با شبکه‌ها انجام داده ایم.

 وی درباره بازخورد مخاطبان از برنامه حب‌الحسین در سال گذشته بیان کرد: پیامک‌هایی که به برنامه داده می‌شد مطالعه می‌کردیم و بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان دریافت کردیم. هنرمندان و چهره‌های محبوبی در برنامه حضور پیدا کردند و ارتباط جدی که با امام حسین(ع) و فضای عاشورا داشتند را شفاف و بدون مبالغه بیان کردند و این موضوع باعث شد این برنامه در دل مردم بنشیند و مخاطبان ارتباط خوبی با ما برقرار کنند.

وی ادامه داد: بازخورد خوب مخاطبان در سال گذشته باعث شد تا برنامه "حب الحسین" امسال نسبت به سال گذشته قوی‌تر و با طرح بهتر در قالب صحبت، پیام‌ها و مهمانان جدیدتر پردازش شود.

مجری حب‌الحسین با اشاره به لزوم برنامه‌های مذهبی در تلویزیون توضیح داد: صدا و سیما هر چه بتواند در موضوع آثار مذهبی به ویژه در محرم و صفر، محوریت زندگی و شخصیت امام حسین(ع) را با رویکرد متفاوت برای مخاطبان روی آنتن ببرد بسیار بهتر است. برنامه‌هایی که در آن ایام پخش می‌شود عموما عزاداری‌ها و سخنرانی‌هاست که بسیار خوب است اما صدا و سیما نیاز به برنامه‌هایی با رویکردهای متفاوت با محور امام حسین(ع) دارد.

نگارش خاطرنشان کرد: صدا و سیما و مخاطبان نیاز زیادی به برنامه‌هایی مانند "حب‌الحسین" دارند. عموم مردم سلیقه‌های متفاوتی دارند و ایجاب می‌کند که برای سلیقه‌های متفاوت برنامه‌هایی این چنینی با رویکردهای مختلف، حرکت‌های نویی انجام شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.