جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

فیلم/ آنونس مجموعه «ستارگان راه» با صدای پرویز پرستویی

مجموعه «ستارگان راه»

سینماپرس: مجموعه «ستارگان راه» با موضوع خواندن فرازهایی از وصیت نامه شهدا با صدای پرویز پرستویی از جمعه یک تیر ماه روی آنتن شبکه سه می رود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه «ستارگان راه» با صدای پرویز پرستویی در ۳۶۵ قسمت تدارک دیده شده و قرار است از روز جمعه اول تیرماه هر شب با وصیت خوانی یکی از شهدای دفاع مقدس مهمان خانه های مردم در شبکه سه شود.

این مجموعه در قالب کلیپ هایی طراح شده است و پرستویی در آنها بخش هایی از وصیت نامه شهدا را می خواند. همچنین کارگردانی این کار با علی اسماعیلی است و سازمان هنری رسانه ای اوج تهیه کنندگی این مجموعه کلیپ را برعهده دارد.

متن زیر برگرفته از متن وصیت نامه شهید اصغر صالحی است که در زیر این متن را می خوانید و در فیلم نیز می توانید این متن را با صدای پرویز پرستویی بشنوید:

«جای تاسف بسیار دارد که چهره گنهکار و روسیاه من در میان بعضی از برادران نورانی و مخلص بسیجی قرار گرفته است. وه که چه برادرانی واقعا انسان را تحت تاثیر اخلاق نیکوی خویش قرار می دهند.

چه نمازهایی را که اقامه می کنند که وقتی انسان خوب بدان نمازها گوش می کند واقعا  از نماز خواندن خویش پشیمان و افسرده می گردد و با خود می گوید اینها چه کسانی هستند که اینگونه نماز می خوانند. بارخدایا چقدر بدبختم؟ چقدر از این قافله عقب هستم و اینها در ملکوت اعلی هستند.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.