شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲

«سرسرا»، طعمی متفاوت از سبک زندگی اسلامی ایرانی

مجموعه تلویزیونی «سرسرا»

سینماپرس: شبکه پنج سیما از فردا(یکشنبه ۳ تیرماه) پخش مجموعه تلویزیونی «سرسرا» با موضوع سبک زندگی را آغاز می کند.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «سرسرا» تازه ترین تولید گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است که قصد دارد با مخاطب قراردادن خانواده های جوان، آنچه خود در خصوص آموزه های سبک زندگی ایرانی اسلامی آموخته است، با بیانی شیوا، شاد و دوست داشتنی به مخاطبان عزیز خود ارائه دهد.

این برنامه لحظات شادی را برای بینندگان خود فراهم می کند اما با حضور کارشناسان خبره، مفاهیم را به صورت علمی و بنیادین برای مخاطب خود واکاوی می کند. در این برنامه از لحظات سنگین گفتگو خبری نیست بلکه گفتگوها نیز متنوع، چالشی، شاد و در عین حال علمی و دارای پیام مفید برای بیننده است.

برنامه «سرسرا» یک طعم متفاوت از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی را به مخاطب خود ارائه می کند اما از نصیحت و بیان معلم گونه اجتناب شده است، هر قسمت از برنامه صرفا تلنگری برای یادآوری بهترین های وجود خودمان است تا آنهایی را که بهتر می دانیم، به کار بگیریم و از آنهایی که برای مان صرفه ندارد یا خسته مان می کند، دوری گزینیم.

این مجموعه تلویزیونی دارای شامل قسمتهای نمایشی، سرود، گفتگو، گزارش و زنگ انشاء است که به کارگردانی حمید طالقانی و به تهیه کنندگی امیرمسعود نراقی پور در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای تولید شده است.

«سرسرا» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۰:۴۵ صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.