یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲

آغاز جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه ۴

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار در ایام تابستان از امروز یکشنبه سوم تیر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، پخش جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار در ایام تابستان از سوم تیرماه آغاز و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت و مخاطبان این شبکه در تابستان ۹۷ می‌توانند به تماشای جذاب‌ترین آثار سینمایی ایران و جهان در ژانرهای مختلف بنشینند. جشنواره تابستانه فیلم‌های سینمایی شبکه چهارکه هر روز ساعت ۱۱ به روی آنتن می‌رود، روزانه یک اثر اقتباسی از آثار ادبی جهان که شامل نمایشنامه‌ها و داستان‌های کوتاه ادبی است را پخش می‌کند. دکتر عزیز، دو مووی، سی و نه پله، هرگز فریاد نزن گرگ، مغازه عتیقه فروشی و زمان روراستی عناوین فیلم‌هایی است که به ترتیب از ۳ تا ۸ تیرماه هر روز ساعت ۱۱ پخش و ساعت ۲ بامداد بازپخش می‌شود.

«دکتر عزیز»، داستان پزشک جوانی را روایت می‌کند

فیلم سینمایی «دکتر عزیز» به کارگردانی «میوا نیشیگاوا» محصول سال ۲۰۰۹ ژاپن با بازی تسورو به شوفوکوتی است که امروز یکشنبه در جشنواره فیلم های تابستانی به نمایش در می‌آید. این فیلم داستان پزشک جوانی را روایت می‌کند که برای گذراندن دوره کارآموزی به حومه شهر می‌رود و در آنجا به طبابت می‌پردازد و کم کم میان ساکنین محلی محبوبیت پیدا می‌کند. اما یک روز بدون گذاشتن کوچکترین ردی ناپدید می‌شود...

«دومووی» در قاب تابستانه چهار

 فیلم سینمایی «دومووی» به کارگردانی کارن اوگانسیان، دوشنبه ۴ تیرماه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: آنتن پراچنکو نویسنده کتاب های جنایی که دچار بحران خلاقیت است. تصادفا" شاهد یک قتل می شود و با قاتل حرفه ای که آن را انجام داده آشنا می شود. آدمکش که دومووی نام دارد به آنتن اجازه می دهد که در هنگام ارتکاب قتل ناظر بر کارش باشد تا بتواند داستان های مهیج تری بنویسد تا دوباره مورد استقبال خوانندگان قرار گیرد. از سوی دیگر پلیس مسکو که مدتهاست به دنبال دومووی است با بازجویی هایی که از آنتن به عنوان شاهد به عمل می آورد به او مشکوک می شود. کنستانتین خابنسکی در فیلم سینمایی «دومووی » محصول سال ۲۰۰۸ روسیه به ایفای نقش پرداخته است.

داستان مهندس معدن در «سی و نه پله»

«سی و نه پله» سه شنبه ۵ تیرماه پخش می‌شود. در این فیلم راس پاول، دیوید وارنر و جان میلز بازی می‌کنند. سی و نه پله محصول سال ۱۹۷۸ انگلستان است و داستان آن درباره ریچارد هنی، مهندس معدن است که از آفریقای جنوبی به لندن می‌آید. شبی سرهنگ اسکودر، یکی از همسایگانش با عجله به خانه او می‌آید و می‌گوید گروهی قصد ترور وزیر امور خارجه را دارند تا به این وسیله جنگ جهانی راه بیندازند. اسکودر کشته می‌شود و ماموران مخفی و ماموران پلیس به دنبال ریچارد هنی می‌گردند... د.

از «هرگز فریاد نزن گرگ» تا «زمان روراستی» و «مغازه عتیقه فروشی»

فیلم «هرگز فریاد نزن گرگ» به کارگردانی کارول بالارد محصول ۱۹۸۳ چهارشنبه ۶ تیرماه به روی آنتن می‌رود.

سینمایی «مغازه عتیقه فروشی» ۷ تیرماه پخش می‌شود. این فیلم را برای پرسیوال در سال ۲۰۰۷ برای سینمای ایرلند و انگلستان و بر اساس رمانی از چارلز دیکنز ساخته است و در آن درک جاکوبی، سوفی، اواسیو و توبی جونز بازی‌های درخشانی از خود ارائه کرده‌اند.

شبکه چهار سیما فیلم سینمایی «زمان روراستی» را که اولو گروسبارد در ژانر پلیسی و حادثه‌ای کارگردانی کرده، روز جمعه ۸ تیر ماه پخش می‌کند. فیلم سینمایی «زمان روراستی» محصول سال ۱۹۷۸ سینمای هالیوود است و داستین هافمن، ترزا راسل و هری دین استانتن در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. در خلاصه این فیلم آمده است: ماکس دمبو (داستین هافمن) خلافکار سابقه‌دار به صورت مشروط از زندان آزاد می‌شود و باید تحت نظر ستوان ارل فرانک باشد. اما ماکس به همراه تبهکاری به نام جری تصمیم به سرقت از یک جواهرفروشی از بورلی هیلز می‌گیرند. ماکس و جری پس از سرقت به خیابان می‌آیند، با پلیس درگیر می‌شوند و ...

تقدیر از برنامه‌سازان رمضان ۹۷ در شبکه چهار

مراسم تقدیر از برترین‌های رمضانی شبکه چهار در ماه رمضان ۹۷ با حضور مدیران و برنامه‌سازان شبکه چهار سیما عصر روز گذشته شبکه برگزار شد. در این نشست که مشاوران شبکه و مدیران گروه‌های برنامه‌ساز، پخش، تأمین برنامه، روابط‌ عمومی و آرشیو حضور داشتند، از برترین‌های شبکه دانایی و خردورزی در حوزه‌های مختلف برنامه‌سازی در ماه رمضان امسال تقدیر شد. معینی‌پور مدیر شبکه چهار سیما در این نشست از عوامل برنامه‌های «مهمانخانه»، «گستره شریعت»، «معنای زندگی»، «نغمه‌های آسمانی»، «سی سریال» و «نسیم رمضان» تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.