دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

انتقاد خواننده انگلیسی از سیاست های رهبران غربی

استینگ

سینماپرس: گوردن متیو سونر ملقب به استینگ، خواننده مشهور بریتانیایی در حاشیه اجرای برنامه ای در یونان به سیاست های دولتمردان غربی در مواجهه با بحران پناهندگان اعتراض کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از رویترز، استینگ که از شنبه در آتن حضور داشت و در برنامه‌ای که از سوی آمنستی اینترنشنال و هواپیمایی بین‌المللی آتن ترتیب داده شده بود شرکت کرد، گفت: خدا را شکر که یونان راه را نشان داد. شما نشان دادید که چگونه باید با پناهندگان رفتار کرد و این در حالی بود که دیگران دارند دیوار می‌سازند. وقتی بچه‌ها از مادرهای شان جدا می‌شوند و به قفس می‌افتند، شما با شفقت و سخاوت و شایستگی عمل می‌کنید.

وی افزود: در حالی که به اصطلاح رهبران غربی جهان، گروهی غم‌انگیز از نامردان و بزدلان؛ هیچ کاری برای یافتن راه‌حلی نمی‌کنند ... این یونان است که بار دیگر متمدن بودن را به دنیا نشان داده است.

نزدیک به نیم میلیون پناهنده سال ۲۰۱۵ وارد یونان و با حمایت آنها مواجه شدند و این در حالی بود که این کشور خودش با بحران اقتصادی جدی روبه رو بود.

ترامپ روز چهارشنبه در برابر اعتراض وسیع جهانیان، سیاست جدا ساختن بچه‌های پناهندگان را از خانواده‌های شان متوقف کرد.

استینگ در مصاحبه‌ای با رویترز نیز بر این امر تاکید کرد که سیاست جداسازی فرزندان از خانواده‌های شان وحشیانه و بربرانه است.

رهبر پیشین گروه «پلیس» در آتن بود تا در ۲ کنسرت جداگانه شرکت کند. این کنسرت‌ها بخشی از تور جهانی استینگ هستند.

نوع برخورد نسبت به مهاجران اروپا را ۲ دسته کرده و حتی دولت مرکل را در معرض خطر قرار داده و سیاست‌های آمریکا نیز در قبال مهاجران و پناهندگان کاملا زیر ذره‌بین است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.