سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

شروع تولید «محکومین۲» تا چند هفته دیگر

سریال "محکومین"

سینماپرس: سیدجمال سیدحاتمی کارگردان سریال «محکومین» گفت: تا ۲ یا ۳ هفته بعد که حدود ۱۰ قسمت سریال به نگارش برسد شروع به تولید می کنیم.

به گزارش سینماپرس، سیدجمال سیدحاتمی در گفتگویی با اشاره به ساخت فصل دوم «محکومین» بیان کرد: فصل دوم سریال «محکومین» که فصل اول آن زمستان سال ۹۶ از شبکه یک پخش شد در حال نگارش است و تاکنون حدود هفت قسمت از آن نوشته شده است.

وی با اعلام اینکه بهروز مفید مثل سری قبل تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد، عنوان کرد: ما هنوز پیش تولید سریال را شروع نکرده ایم و تا ۲ یا ۳ هفته بعد که حدود ۱۰ قسمت به نگارش برسد شروع به تولید می کنیم.

کارگردان «محکومین» درباره رویکرد این فصل و قصه های آن اظهار کرد: ما در محتوای این سریال فقط به حکم های جایگزین توجه نداریم و به مسایل دیگری نیز می پردازیم مثلا مسایل مربوط به طلاق و خانواده از جمله موضوعاتی است که در این فصل به قصه های ما اضافه می شود.

سیدحاتمی در پایان درباره این مجموعه و اینکه مثل سری قبل فضای تلخی دارد یا خیر؟ بیان کرد: مسایلی که در این مجموعه بیان می شود موضوعات خوشی نیستند مثلا دو نفر با خوشی و شادی از هم طلاق نمی گیرند پس چنین مباحثی خیلی تلطیف پذیر هم نیستند و ما بهتر است به شکل واقعی این دغدغه ها را مطرح کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.