چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

«روشن‌تر از خاموشی» روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی

سریال «روشن تر از خاموشی»

سینماپرس: مجموعه تاریخی «روشن‌تر از خاموشی» به کارگردانی حسن فتحی که دوبله انگلیسی آن به‌تازگی انجام شده، از کانال انگلیسی شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

به‌ گزارش سینماپرس، مجموعه تاریخی «روشن‌تر از خاموشی» به کارگردانی حسن فتحی، برای اولین بار از کانال انگلیسی شبکه آی فیلم پخش می‌شود. «روشن‌تر از خاموشی» به زندگی‌نامه صدرالدین محمد بن ابراهیم قوام (ملاصدرای شیرازی) متفکر و فیلسوف بزرگ ایرانی اسلام و تشیع، از بدو تولد تا مرگ می‌پردازد. حسین یاری در نقش ملاصدرا، محمود پاک‌نیت در نقش شاه‌عباس صفوی، جمشید مشایخی در نقش شیخ بهایی، علی نصیریان در نقش میرداماد و محمدعلی کشاورز در نقش میرفندرسکی در این مجموعه ۳۵ قسمتی به بازی پرداخته‌اند. کتایون ریاحی، بهاره رهنما، فریماه فرجامی، فخری خوروش، ژاله علو، علی سلیمانی، محمود عزیزی، رسول نجفیان، عنایت بخشی، اسماعیل شنگله، فخرالدین صدیق‌شریف، فرخ نعمتی، حسام نواب صفوی، جهانگیر صمیمی‌فرد و رزیتا غفاری از دیگر بازیگرانی‌اند که در این مجموعه حضور دارند.

«روشن‌تر از خاموشی» محصول سال ۱۳۸۲ از جمعه هشتم تیر هر شب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، ۱۹:۰۰ به وقت (GMT) روانه آنتن شده و در ساعت‌های ۰۷:۳۰ و ۱۲:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد نیز بازپخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.