چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

نمایش نقاشی کودکان بیمار در حاشیه جشنواره «سلامت»

رونمایی از نقاشی کودکان بیمار در حاشیه جشنواره «سلامت»

سینماپرس: دکتر محمد کیاسالار و محمدعلی حجازی در جلسه‌ای با دکتر نیما رضایی، رئیس جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان بیمار، به گفتگو نشستند.

به گزارش سینماپرس، محمد کیاسالار دبیر سومین جشنواره فیلم «سلامت» و محمدعلی حجازی مدیر اجرایی این جشنواره در دیداری با نیما رضایی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان بیمار به گفتگو نشستند.

در این جلسه که در مرکز طبی کودکان برگزار شد، محمد کیاسالار دبیر سومین جشنواره فیلم سلامت و محمدعلی حجازی مدیر اجرایی این جشنواره در دیداری با نیما رضایی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان بیمار درباره کم و کیف برگزاری این جشنواره بین‌المللی و زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی آن با جشنواره ملی فیلم «سلامت» به گفتگو نشستند.

تاکنون سه دوره از جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان بیمار برگزار شده است و امسال اختتامیه چهارمین دوره‌ آن در ایتالیا برگزار می شود ولی در این جلسه مقرر شد پیش از برگزاری اختتامیه آثار منتخب جشنواره مذکور در حاشیه جشنواره فیلم «سلامت» به نمایش درآید. بدین ترتیب یکی از بخش‌های جنبی سومین جشنواره فیلم «سلامت» نمایشگاه نقاشی کودکان بیمار است که به عنوان اولین همکاری این ۲ جشنواره در نظر گرفته شده است. در این جلسه همچنین درباره برگزاری همگردی؛ یکی از بخش‌های ثابت جشنواره «سلامت» در قالب دیدار فیلمسازان و هنرمندان از مرکز طبی کودکان و دستاوردهای گروه هنر و سلامت این بیمارستان گفتگو و توافق شد.

 سومین جشنواره فیلم «سلامت» با رویکرد «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» به دبیری محمد کیاسالار شهریور ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.