چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

تلویزیون آخر هفته به سراغ حال و هوای دهه ۶۰ می رود

تصویر تلویزیون

سینماپرس: «امکان مینا»، «ماجرای نیمروز»، «یک اشتباه کوچولو» و «سفر جاودیی» از جمله فیلم هایی هستند که در تعطیلات پایانی هفته جاری و همزمان با روز هفتم تیر از شبکه های مختلف سیما پخش می شوند.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «امکان مینا»، «ماجرای نیمروز»، «تروریست»، «یاسین»، «یک اشتباه کوچولو»، «مترسک»، «دشمن ملت»، «نقطه رهایی»، «شکلات تلخ»، «اتحاد»، «اسنودن»، «کاغذ ها در باد»، «حقیقت گمشده»، «وکیل مدافع خشمگین»، «مظنون به قتل» «مورچه‌ای به‌نام زی»، «دنیای نوبوناگا»، «شک معقول»، «دادستان»، «آسو»، «بوبو قهرمان کوچک»، «رودولف گربه سیاه»، «ای.تی. بیگانه فضایی»، «سفر جادویی»، «دکتر استرنجلاو»، «نغمه»، «به رنگ نارنجی»، «خانواده پرایس»، «بلوک ۱۶»«هیاهوی بچه»، «برد حتمی»، «ارثیه پدربزرگ» و «رمز مرکوری» پنج‌شنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

****************************** *******

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی، پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: زن و شوهری به‌نام مهران و مینا در روزهای موشک باران تهران در دهه ۶۰ زندگی مشترک ساده و عاشقانه خود را آغاز می‌کنند. مهران خبرنگار است و در یک روزنامه پرتیراژ کار می‌کند و در جریان اخبار سیاسی و اوضاع جنگ قرار دارد. مینا دور از چشم شوهرش به سازمان مجاهدین پیوسته است. او با توجه به شغل شوهرش اخبار و اطلاعات به روزی از اوضاع کشور دارد و آن را در اختیار سازمان مجاهدین قرار می‌دهد. یک روز پس از آژیر قرمز مهران متوجه می‌شود که بمب به جایی در حوالی محل کار مینا برخورد کرده است و خود را سراسیمه به آنجا می‌رساند اما به او گفته می‌شود که مینا مدتی است که سرکار نمی‌رود…!

در این فیلم، میلاد کی‌مرام، مینا ساداتی و شاهرخ فروتنیان هنرنمایی کرده‌اند.

****************************** *******

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروه منافقین می‌پردازد. این درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر به عنوان رییس‌جمهور توسط مجلس شورای اسلامی شدت می‌گیرند. گروه‌های ضد حکومت مانند سازمان منافقین دست به جنگ داخلی در ایران پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر و ترورهای موفق مقامات ارشد حکومت می‌زنند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات کشور و اطلاعات سپاه با همکاری هم درصدد دستگیری اعضای گروه سازمان منافقین هستند. آنها با کشتن موسی خیابانی در بهمن ۱۳۶۰ سردسته منافقین در ایران را از بین برده و به مبارزات مسلحانه داخلی پایان می دهند.

مهران احمدی، جواد عزتی، مهدی پاکدل و لیندا کیانی بازیگران این فیلم هستند.

****************************** *******

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «تروریست» به کارگردانی حبیب‌الله بهمنی، پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با هنرمندی علی اسیوند خواهید دید: یک گروه از منافقین در کشور آلمان مشغول  فعالیت‌های پنهانی و سیاسی هستند. یکی از آنها با یک گروه پزشکی که مشغول انجام تحقیقاتی روی مرکز خاطرات مغز انسان هستند، آشنا می‌شود. او برخی از نفرات گروهک منافقین که از عراق برای مرگ تدریجی به آلمان فرستاده می‌شوند را برای انجام آزمایشات روی مغزشان به آنها معرفی کرده و در ازای این کار مبلغی از گروه پزشکی دریافت می‌نماید! در این میان روزی یکی از افراد رده بالای این سازمان که اطلاعات زیادی از فعالیت‌ها و عملیات‌های خرابکارانه این گروه در سال‌های قبل دارد به آلمان فرستاده می‌شود….

****************************** *******

فیلم سینمایی «یاسین» به کارگردانی حامد امرایی، پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: یاسین پسر نوجوانی‌ است که با وجود داشتن سن کم، با صوت بسیار زیبا قرآن را تلاوت کرده و همچنین به مفاهیم قرآنی و تفسیری نیز تسلط خوبی دارد. همین مساله باعث شده پدر یاسین که مرد متظاهر و خودنمایی است، دائم او را در مجالس مختلف با حضور مسئولین و سران مملکتی ببرد تا از این راه رانت‌هایی برای پیش بردن مقاصد و زد و بندهایش  به‌دست آورد. یاسین که از این ماجرا بسیار ناراحت است. او هر بار به بهانه‌ای سعی می‌کند از زیر بار این ماجرا شانه خالی کند، اما پدر که مرد بسیار تندخو و بداخلاقی است، او را مجبور به شرکت در مجالس مختلف می‌کند. این وضعیت ادامه دارد تا اینکه….

در این فیلم سینمایی، حمید فرخ‌نژاد و پریوش نظریه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «یک اشتباه کوچولو» به کارگردانی افسانه منادی، جمعه  ۸ تیرماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم که با بازی امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی روایت می‌شود، در مورد کودکی بسیار شیطان است که دیگران او را به عنوان یک مجرم کوچک می‌نگرند. خود این کودک هم نمی‌داند چرا دست به هر کاری می‌زند عاقبت کارهای او این گونه می‌شود! اشتباهات کوچک او تبدیل به یک اشتباه بزرگتر می‌شود که دیگر قادر نیست آن را درست کند…!

****************************** *******

فیلم سینمایی «مترسک» به کارگردانی آنه همیلتون، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که: گیتی، دختر ۱۱ ساله است که متوجه می‌شود پدرش برای حفاظت از مزرعه‌اش یک مرد پولدار را در انبار خانه پنهان کرده است! او مجبور به تصمیم‌گیری در این مورد می‌شود که یا مرد پولدار را نجات دهد یا از خانواده و مزرعه‌اش حفاظت کند…!

****************************** *******

فیلم سینمایی «دشمن ملت» به کارگردانی تونی اسکات، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی ویل اسمیت، ژنه هاک من و جان وجت خواهیم دید: یک شبکه جاسوسی به نام اشلون در سال ۱۹۴۷ توسط آمریکا و انگلیس ساخته شده است و می‌تواند تمام مکالمات تلفنی افراد را کنترل و در حریم خصوصی آنها وارد شود؛ در این فیلم نشان داده می‌شود که چگونه سازمان امنیت آمریکا، استفاده خود را در زمان جنگ سرد از این شبکه می‌برد.

****************************** *******

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «نقطه رهایی» به کارگردانی مهدی گلستانه، پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم تلویزیونی درباره اتفاق‌هایی است که برای یک تیم فوتبال می‌افتد.

مهدی میامی، جلیل فرجاد، غزاله جزایری، محمد مجدزاده، بهمن ایوق، همایون شیخی در این فیلم بازی می‌کنند.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «شکلات تلخ» به کارگردانی روح الله ظریف، پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و تهدیدات فضای سایبری را به تصویر می کشد و  روایتگر داستان نخبه‌ای بسیجی است که به همراه همکارانش در طراحی‌های مربوط به ساخت ماهواره مشغول است. او بدون توجه به نکات مراقبتی در فضای مجازی و توصیه‌هایی که درباره تلاش عوامل بیرونی برای ایجاد اختلال در پروژه می‌شود، به کارش ادامه می‌دهد و به همین خاطر دچار مشکلاتی می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی چون شهروز ابراهیمی، مریم خدارحمی، شیوا خسرومهر و مهری آل آقا ایفای نقش کرده اند.

****************************** *******

فیلم سینمایی «اتحاد» به کارگردانی جیمز استرانگ، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

داستان فیلم با بازی جیمز اُکونل، دیوید تنانت، سام کلافلین، دین اندرو و دوگری اسکات در مورد تیم منچستر یونایتد در دهه پنجاه می باشد. بابی چارلتون بازیکن جوانی است که در تیم دوم منچستر بازی می کند. او با سخت کوشی راه خود را به تیم اول باز می کند و در بازی اول منچستر گل می زند  و خود را در تیم تثبیت می کند. او همراه تیم منچستر بسیار سریع در حال پیشرفت هستند تا اینکه …..

****************************** *******

فیلم سینمایی «اسنودن» به کارگردانی الیور استون، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم با بازی جوزف گوردن لویت، شایلن وودلی، ملیسا لئو، زا چای کوئینتو و نیکلاس کیج داستان ادوارد جوزف اسنودن افشاگر کنونی و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی است. افشاگری‌های ادوارد اسنودن از عملیات عظیم جاسوسی و مراقبت در سطح جهانی و پریزم پرده برداشت. بنا به مدارک اسنودن، این برنامه‌ها که شامل جاسوسی از مردم عادی و شخصیتها در مکالمات تلفنی، ایمیل، استفاده از موتور جستجو ی اینترنت و … در تمام کشورها و بدون رعایت مرزهای سیاسی صورت می‌گیرند، در درجه اول توسط آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا به اجرا در می ایند و …

****************************** *******

فیلم سینمایی «کاغذ ها در باد» به کارگردانی جو آن تاراتوتو، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی پابلو اِچاری، دنیل رابینوویچ، دیگو پرتتی، دیگو تورس و پابلو راگو آمده است: روسو، فرناندو، مونو و مائوریتسیو دوستانی هستند که از دوران کودکی با یکدیگر رفاقت و علاقه زیادی به فوتبال داشتند. فرناندو و مونو برادر هستند. مونو تمام سرمایه خود را برای رشد بازیکنی به نام پیتیلانگا می گذارد. وی پس از مدتی به دلیل بیماری می میرد. او همیشه آرزو داشت باشگاهی داشته باشد و سود باشگاه به دخترش گوآرا  برسد. پس از مرگ مونو، برادرش به همراه مائو و روسو تصمیم می گیرند، پیتیلانگا را به شهرت برسانند و …

****************************** *******

شبکه چهار سیما

فیلم تلویزیونی «حقیقت گمشده» به کارگردانی محمد احمدی، پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم در مورد فردی است به‌نام دکتر کیا، که به همراه خانواده‌اش عازم سفرند. در اثر بازیگوشی بچه‌ها در داخل ماشین، حواس دکتر کیا پرت شده و با خودروی دیگری تصادف می‌کند و خانواده‌اش را دراین سانحه دل‌خراش از دست می‌دهد. اکنون او با بدنی مجروح و روحی خسته دوست ندارد که زنده بماند. پزشکان پس از معاینه او درصدد پیوند کلیه برمی‌آیند. در این میان رزمنده‌ای که مجروح شیمیایی است، درخواست را می‌پذیرد و پس از دادن کلیه به شهادت  می‌رسد. پس از بهبودی نسبی دکتر کیا که تمایل به زندگی ندارد، مقدم را که دهنده کلیه است؛ عامل ادامه زندگی پر از اندوه او می‌داند….

در این فیلم حمید فرخ نژاد، حبیب دهقان‌نسب، پریوش نظریه و احمد مهران‌فر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

****************************** *******

فیلم سینمایی «وکیل مدافع خشمگین» به کارگردانی پائول ای کافمن، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی جسیکا کاپشاو و جرمی راچفورد خواهید دید: در پی به قتل رسیدن جمین – یکی از قاچاقچیان سیاه پوست مواد مخدر- پلیس بی‌آنکه تحقیقات خاصی انجام دهد؛ سیاه پوست دیگری را به‌نام والتر راهی زندان می‌کند. در تیم ۱۲ نفره هیئت منصفه یک وکیل زن وجود دارد که او درمی‌یابد در دستگیری والتر غرض‌ورزی شخصی مطرح بوده و او از این جرم مبرا است. از این‌رو پس از اتمام این دادگاه؛ در دادگاه تجدید نظر، وکالتِ او را به عهده می‌گیرد و با تحقیقاتی که انجام می‌دهد، متوجه می‌شود که پلیس فاسد، با گم‌کردن تعدادی از مدارک، موجب متهم جلوه دادن والتر شده است…!

****************************** *******

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «مظنون به قتل» به کارگردانی جورج پاپاواسی لیو، پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم از این قرار است که: میشائیل با کاتارینا و دو فرزندش زندگی خوبی دارد. آنها به روستا مهاجرت کرده‌اند و به مسافران اتاق اجاره می‌دهند. مرد میانسالی به نام والتر از آنها اتاق اجاره می‌کند. فردای آن‌روز پلیس میشائیل را به عنوان مظنون اصلی قتل زنی مواد فروش دستگیر می‌کند! همه شواهد برعلیه میشائیل است و حتی لباس خونین مقتول در انبار خانه آنها یافت می‌شود. کاتارینا متوجه می‌شود مردی او را تعقیب می‌کند و بعد از گیر انداختن او متوجه می‌شود که….

بتینا زیمرمن، کای ویسینگر و المار ویپر در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

****************************** *******

انیمیشن سینمایی «مورچه‌ای به‌نام زی» به کارگردانی اریک دارنل، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۸:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این انمیشن خواهید دید: زی مورچه‌ای است که از روزمرگی زندگی‌اش خسته شده و دیگر دوست ندارد یک کارگر جزئی باشد. او جایش را با دوستش که سرباز است عوض می‌کند و در جنگ با شته‌ها تنها بازمانده گروه شده و از او تقدیر می‌شود ولی….

****************************** *******

فیلم سینمایی «دنیای نوبوناگا» به کارگردانی هیوکی ماتسایاما، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی شان اوگوری، کو شیباساکی و تاکایوکی یامادا خواهیم دید: تسوشیده پسر جوان امروزی توانسته است با سفر در زمان به قرن شانزدهم رفته و در یکی از قبیله‌های بزرگ و قدرتمند ژاپن زندگی کند. او به دلیل شباهت زیادی که به فرمانده این منطقه به نام اودا نوبوناگا دارد، برای مدتی به عنوان بدل فرمانده بر جایگاه فرماندهی می‌نشیند. این منطقه تحت فرماندهی اودا نوبوناگا است که به دنبال برقراری صلح و پایان جنگ بین قبایل مختلف است. قبایل مختلف می‌خواهند اودا نوبوناگا را به قتل برسانند. اما….

****************************** *******

فیلم سینمایی «شک معقول» به کارگردانی پیتر هاویت، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: میچ بروکدن وکیلی که در کارش موفق است ناخواسته درگیر ماجرای یک سانحه تصادف با ماشین خود می‌شود و به علت ترس فراوان از محل حادثه می‌گریزد. اما با وقوع اتفاقات گوناگون و دستگیری شخص به‌نام دیویس ماجرا طور دیگری پیش می‌رود و میچ متوجه می‌شود که ویویس قاتل یکسری قتل‌های زنجیره‌ای است….

دامینیک کوپر، سامویل جکسون و گلوریا ریبن بازیگران این فیلم هستند.

****************************** *******

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «دادستان» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی، پنج‌شنبه ۷ تیر ماه ساعت ۲۴ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که: دادستان شهر خوی درگیر پرونده­ای با موضوع تجاوز و آدم ربایی است که این پرونده جنبه فرا استانی پیدا کرده و رأی نهایی­اش با اشد مجازات صادر شده است. وکیل پرونده که آدمی درستکار نیست سعی می­کند حکم اعدام را به تأخیر بیندازد اما دادستان که به دنبال احقاق حق و اجرای عدالت است نمی­پذیرد. به موازات این موضوع تلاش عدالتخواهانه­ی دادستان در پرونده­های دیگر نشادن داده می­شود. تلاشی که عمدتاً با مشکلاتی از سوی افراد سودجو و شخص وکیل روبروست. دادستان با طرح نقشه­ای قصد و نیت پلید وکیل را در مسائل گوناگون افشا می­کند اما …

حسن عباسی، سعید داخ، خسرو دستگیر، فاطمه شکری و سهند جعفری زاد در فیلم تلویزیونی «دادستان» هنرنمایی کرده اند.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «آسو» به کارگردانی جواد افشاری، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: نیروهای عراقی پس از بمباران شیمیایی روستایی کردنشین درصدد نابودی تمام اسناد و مدارک به جا مانده از این جنایتشان هستند. در این میان تعدادی از نیروهای ایرانی به رهبری کاک حیدر که حاوی اسناد و مدارک مهمی از موقعیت نیروهای عراقی و جنایت آن‏ها هستند، سعی در پیدا کردن راهی مناسب جهت رساندن مدارک و اسناد هستند. در این میان آن‏ها با زنی که همراه کودک خردسالش از روستا به جنگل گریخته برخورد می‏کنند نیروهای عراقی و گروه کاک حیدر در جنگل درگیر می‏شوند زن در این درگیری کشته می‏شود و کودکش به دست نیروهای کاک حیدر می‏افتد. گروه کاک حیدر سعی می‏کنند به هر نحوی کودک را نجات دهند چرا که این کودک می‏تواند تنها بازمانده جنایت عراقی‏ها باشد و …

سیدجواد طاهری، محسن افشار و حسین توشه در فیلم تلویزیونی «آسو» بازی کرده اند.

****************************** *******

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «بوبو قهرمان کوچک» به کارگردانی نظام رازاک، پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: گروهی از موجودات بیگانه در جستجوی گنج وارد کره زمین شده‌اند. آنها فردی به نام اوچوبوت را می‌ربایند تا با استفاده از او بتوانند محل گنج را پیدا کنند. بوبو، پسر قهرمان و دوستان فوق‌العاده‌اش باید در مدت زمان کوتاهی عملیات آزادی اوچوبوت را به انجام برسانند و کره زمین را از دست بیگانگان نجات دهند…

****************************** *******

انیمیشن سینمایی «رودولف گربه سیاه» به کارگردانی کونیهیکو یاماما و موتونوری ساکاکیبارا، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: رودولف، گربه‌ی سیاه دخترکی به نام ری، تابه‌حال هرگز از خانه خارج نشده است. زندگی پر جنجال رودولف از روزی آغاز می‌شود که او به دنبال آرزوی دیرینۀ خود، خانه را ترک می‌کند تا دنیای بیرون از منزل را کشف کند!

****************************** *******

شبکه امید

فیلم سینمایی «ای.تی. بیگانه فضایی» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دیدموجودات بیگانه که با سفینه‌ی خود به روی زمین آمده‌اند در جنگل مشغول تحقیقات در مورد حیات و پوشش گیاهی بر سطح زمین هستند. غافل از اینکه یک سری افراد ناشناس که از حضور بیگانگان در آن حوالی اطلاع دارند در جستجوی آنان هستند. بیگانگان با دیدن آنها بلافاصله به سمت سفینه بازمی‌گردند تا زمین را ترک کنند اما یک نفر از آنها از سوار شدن بر سفینه بازمی‌ماند و تنها بر روی زمین رها می‌شود….

****************************** *******

فیلم سینمایی «سفر جادویی» به کارگردانی ابوالحسن داوودی، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با هنرمندی اکبر عبدی خواهیم دید: دکتر رضا کمالی با آزار و تنبیه فرزندش سینا، می‌خواهد از او دانش‌آموز ممتازی بسازد. روزی سینا از ترس پدر به درون ماشین لباسشویی مرموز خانه پناه می‌برد. کسی توضیح دکتر کمالی را که چه بر سر فرزندش آمده باور نمی‌کند و او را در بیمارستان بستری می‌کنند، اما او می‌گریزد و در موقع فرار او نیز به درون ماشین لباسشویی بیمارستان می‌افتد.

****************************** *******

شبکه افق

فیلم سینمایی «دکتر استرنجلاو» به کارگردانی استنلی کوبریک، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: جک ریپر ژنرال روان‌پریش ارتش و رییس یک پایگاه هوایی در آمریکاست که در اقدامی خودسرانه، تهاجمی هسته‌ای علیه شوروی به راه می‌اندازد و رییس‌جمهور و سیاستمداران آمریکا پس از آگاهی از این عمل با تجمع در اتاق فرماندهی جنگ ایالات متحده به دنبال راهی برای توقف این حملات می‌گردند.

****************************** *******

فیلم سینمایی «نغمه» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: محمود مهندس کامپیوتر و جانباز شیمیایی است. او مبتلا به سرطان می‌شود و با اینکه به همسرش نغمه علاقه زیادی دارد اما به خاطر بیماری‌اش با آگاهی به اینکه مدت زیادی زنده نخواهد ماند، از نغمه می‌خواهد تا از هم جدا شوند و به همین منظور خیلی جدی پیگیر انجام مراحل طلاق می‌شود….

****************************** *******

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «به رنگ نارنجی»، «خانواده پرایس» و «بلوک ۱۶» پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ۱۱، ۱۷، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

****************************** *******

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «هیاهوی بچه»، «برد حتمی»، «ارثیه پدربزرگ» و «رمز مرکوری» جمعه ۸ تیرماه ساعت ۱۱، ۱۵ ، ۱۷ و ۲۱  از شبکه نمایش پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.