چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

مصدومیت «مهدی فخیم زاده» بر اثر سانحه تصادف

مهدی فخیم زاده

سینماپرس: عصر امروز چهارشنبه ۶ تیر ماه مهدی فخیم زاده در سانحه رانندگی با موتورسیکلت در جاده چالوس دچار مصدومیت شد.

به گزارش سینماپرس، مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون به دلیل تصادف در شمال کشور در بیمارستان به سر می برد.

در این حادثه که در منطقه خط ۸ چالوس اتفاق افتاد، مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر کشورمان در سانحه رانندگی با موتورسیکلت دچار مصدومیت شد که توسط تیم اورژانس چالوس پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان طالقانی این شهر منتقل شد.

فخیم زاده مشغول ساخت فیلم «مشت آخر» بود که دچار این سانحه شد.

بنابر اعلام روابط عمومی فیلم، وی در حین فیلمبرداری صحنه های اکشن دچار سانحه شده است. وی دچار هیچ نوع شکستگی نیست و سیدحامد حسینی تهیه کننده اثر در حال رفتن به سمت بیمارستان واقع در چالوس است. همچنین در سی تی اسکن فخیم زاده نیز مساله حادی گزارش نشده و این سینماگر به زودی به تهران منتقل می‌شود.  

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران نیز در خبری اعلام کرد که در ساعت ۱۴:۴۵ امروز چهارشنبه ۶ تیر خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران اعلام شد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور نیز اظهار کرد: پزشکان اورژانس این مرکز درمانی هر دو نفر را معاینه کرده و به دلیل شرایط آقای فخیم زاده روی او متمرکز شدند. خوشبختانه مسئله تروما و آسیب سر و گردن رفع شده و فقط مسئله تنگی نفس و کاهش سطح هوشیاری آقای فخیم زاده ادامه دارد.

وی ادامه داد: در افراد عادی سطح هوشیاری ۱۵ است که در آقای فخیم زاده به ۱۳ رسیده و ما طبق پروتکل های درمانی، از ایشان در بخش مراقبت های ویژه، مراقبت می کنیم.

خالدی تصریح کرد: برای تمام مصدومان سوانح رانندگی ۲۴ ساعت اول را بحرانی در نظر می گیریم و ایشان را نیز طبق همین شرایط تا فردا صبح تحت نظر داریم. اگر شرایط ایشان بهتر شد و قابلیت  انتقال داشتند ایشان را به تهران منتقل می کنیم و در غیر این صورت منتظر نظر پزشک معالج ایشان می مانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقریبا می توان گفت ۵۰ درصد خطر برای ایشان رفع شده است.

نظرات

  • بشیری ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۸
    0 0
    از خداوند برای این عزیز سلامتی را خواهانم . امیدوارم به زودی سلامتی خودشون رو به دست بیارن
  • ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۳
    0 0
    برای ایشان آرزوی سلامتی کامل رادارم امیدوارم هرچه زودتر سرپا بشن و ادامه فیلم رابسازن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.