جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

عیادت قائم مقام فارابی از مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده در  جشن روز ملی سینما

سینماپرس: به دنبال تصادف شدید مهدی فخیم زاده، بازیگر و کارگردان سینمای ایران و بستری شدن وی در بیمارستان، قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی به عیادت وی رفت.

به گزارش سینماپرس، حبیب ایل بیگی همچنین در گفت ‌و گو با تیم پزشکی معالج آخرین وضعیت «مهدی فخیم‌زاده» کارگردان و بازیگر سینمای ایران را جویا شد.
هم اکنون وضعیت عمومی فخیم زاده رو به بهبود است و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

فخیم‌زاده دو روز پیش در چالوس به هنگام بازدید از لوکیشن با موتور با موتورسیکلتی دیگر برخورد کرد و دچار سانحه شد. فخیم زاده به منظور استراحت بیشتر ممنوع الملاقات است.

یکی از مسئولان بیمارستان ایرانمهر تهران ظهر جمعه در گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیت جسمی مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر مطرح سینما اظهار کرده بود: وی به هوش آمده و هم اکنون از حال جسمی کاملا مناسبی برخوردار است. او افزود: به دستور مدیرعامل بیمارستان، امکانات ملاقات حضوری برای هیچکس حتی خبرنگاران و اصحاب رسانه وجود ندارد و فقط بستگان درجه یک اجازه ملاقات دارند.

دکتر روح الله کیا رئیس بیمارستان طالقانی چالوس نیز دیروز اعلام کرد مهدی فخیم زاده درپی تصمیم تیم تخصصی این مرکز درمانی ساعت ۲ بامداد برای دریافت خدمات پزشکی فوق تخصصی با یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان ایران مهر تهران منتقل شد.

فخیم زاده ۷۶ ساله روز چهارشنبه برای ارزیابی صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش «مشت در وقت اضافه» از خیابان رادیو دریای چالوس با موتورسیکلت در حال حرکت بود که با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد و مجروح شد. وی بلافاصله به بیمارستان طالقانی چالوس جهت مداوا، منتقل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.