جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

داریوش یاری:

دیگر حال خوبی برای فیلمسازی ندارم

داریوش یاری

خبرگزاری میزان: کارگردان سریال هاتف گفت: انگار نه انگار که من فیلم کربلا جغرافیای یک تاریخ را ساخته‌ام، بهترین فیلم با موضوع رهبری را تولید کرده ام و پنج تله فیلم قابل تقدیر از جمله حبیب را ساخته ام آن وقت به گونه ای با من برخورد می کنند که مجبور می شوم در این عرصه فعالیت نکنم.

داریوش یاری کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه هنر گفت: ظی سال اخیر پیشنهادی به من داده نشده است. دلیل این اتفاق را نمی دانم اما در حال حاضر کم کارتر از همیشه شده ام.

وی در همین راستا افزود: بنده با ۲۵ سال سابقه کارگردانی به گونه‌ای با من برخورد می‌شود که گویی اولین روزی است که وارد دانشگاه هنر شده‌ام. انگار نه انگار که من فیلم کربلا جغرافیای یک تاریخ را ساخته‌ام.   پنج تله فیلم قابل تقدیر از جمله "حبیب" را ساخته‌ام آن وقت به گونه‌ای با من برخورد می‌کنند که مجبور می شوم در این عرصه فعالیت نکنم.

کارگردان سریال هاتف درباره شرایط کنونی کاری اش اظهار کرد: با سابقه ای که من دارم باید اثری به من پیشنهاد شود نه اینکه من درصدد به دست آوردن پروژه ای باشم. احترامی نسبت به ما هنرمندان وجود ندارد، به درستی دیده نمی شویم در حالی که باید به ما احترام گذاشته شود و نادیده نشویم تا در نتیجه این روند دیگران نیز نگویند که چرا داریوش یاری حضور ندارد.

وی ادامه داد: این روزها باید کلاه خود را سفت بچسبم، سر خود را پایین انداخته و در این عرصه فعالیت نکنم. اگر می‌خواستم به هر قیمتی فیلم بسازم در طول این همه مدت از فعالیتم این کار را می کردم اما با خودروی پدرم که استارتش را یک سره می کردم سر صحنه حاضر می‌شدم و با سختی کار را جلو می بردم. در حوزه تهیه کنندگی هیچ کس به اندازه من کار نکرده است که حاصل آن دریافت جایزه جشنواره باشد و با پول آن ازدواج کند.

‌‌

یاری خاطرنشان کرد: با ۴۵۰ میلیون تومان "کربلا جغرافیای یک تاریخ" را تولید کردم که فلان نهاد با اکران افتضاح آن فیلم را نابود کرد. دیگر انگیزه‌ای برای تهیه کنندگی و فعالیت در عرصه هنر ندارم حتی اگر ۱۰۰ میلیارد تومان به من داده شود تا فیلمی را بسازم این پیشنهاد را نخواهم پذیرفت چون دیگر حال خوبی برای فیلمسازی ندارم. این تنها سرنوشت من نیست بلکه عده زیادی در عرصه هنر سرنوشتشان مانند من است. اما باز هم من به دلیل تکیه به فضای دینی در شرایط استرس نگرانی‌هایم را برطرف می‌کنم و برای نجات خود و گذران زندگی راه دیگری را برمی گزینم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.