شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

علی فروغی:

تزریق نشاط و شادابی در کنار تامین نیازهای آموزشی خط اصلی برنامه های شبکه ۳

علی فروغی اصل

سینماپرس: مدیر جوان شبکه سه سیما درباره برنامه های این شبکه تلویزیونی در فصل تابستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما درباره برنامه‌های تابستان ۹۷ این شبکه گفت: تلویزیون به دلایل مختلف در ایام تابستان برنامه‌های سرگرم کننده و متنوعی را تدارک دیده است و ما نیز با هدف فراهم کردن اوقات و سرگرم‌سازی مخاطبان چندین برنامه را در کنداکتور تابستانی شبکه گنجانده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای شاد و پر نشاط برای مخاطبان عنوان کرد: امسال نسبت به تابستان گذشته تغییرات مشخصی در برنامه‌ها دیده شده است و مخاطبان شاهد چندین مسابقه تلویزیونی خواهند بود.

فروغی در ادامه اظهار کرد: توجه به موسیقی و تولید چند اثر کوتاه در این حوزه نیز می‌تواند برای مخاطبان این شبکه قابل توجه باشد.

مدیر شبکه سه با اشاره به لزوم پرکردن اوقات فراغت جوانان به عنوان مهمترین ماموریت این شبکه افزود: خط اصلی همه برنامه‌ها در این فصل تزریق نشاط و شادابی و تامین نیازهای آموزشی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان است.

وی در پایان  بیان کرد: اضافه شدن چند برنامه در حوزه معارفی و فرهنگی نیز رویکرد شبکه در فصل تابستان را تقویت خواهد کرد. همچنین تقویت برنامه‌های ورزشی و تأکید بر علاقه‌مندی جوانان در حوزه‌های ورزش و سرگرمی می‌تواند مخاطب این شبکه را در این فصل راضی نگه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.