شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

پولاد کیمیایی از «معکوس» می گوید

پولاد کیمیایی

سینماپرس: پولاد کیمیایی، درباره اولین تجربه کارگردانی خود گفت: «حدود ۴ سال است که برای ساخت این فیلم تلاش کردم. در این فیلم از افرادی استفاده کردم که پیدا کردن آنها بسیار دشوار است.»

به گزارش سینماپرس، پولاد کیمیایی کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: فیلم سینمایی «معکوس» به تازگی مرحله تدوین را پشت سر گذاشته و در حال حاضر مراحل صداگذاری و موسیقی را می‌گذراند. با توجه به این که تقریباً اکثر مراحل این فیلم سینمایی انجام شده است تا ۲ ماه دیگر فیلم سینمایی «معکوس» آماده نمایش می‌شود.

وی درباره حضور در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بیان کرد: هنوز درباره این موضوع تصمیم نگرفته‌ایم. فیلم سینمایی «معکوس» از نظر من فیلمی است که هم می‌تواند در اکران عمومی موفق باشد و هم در جشنواره فیلم فجر. این فیلم، فیلم پرحرکتی است و قصه در آن نقش مهمی دارد. درباره حضورمان در جشنواره فیلم فجر باید تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار فیلم تصمیم بگیرند و هر تصمیمی را آنها اتخاذ کنند قطعاً مورد قبول من نیز خواهد بود.  

کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» درباره ساخت این فیلم سینمایی خاطرنشان کرد: برای ساخت این فیلم من به شدت سخت‌گیری کردم؛ چرا که این فیلم، فیلم اول من است و برایم اهمیت بالایی دارد. حدود ۴ سال است که برای ساخت این فیلم تلاش کردم. در این فیلم از افرادی استفاده کردم که پیدا کردن آنها بسیار دشوار است. ما ۲۰ اسفند تصویربرداری فیلم را به پایان رساندیم و حدود ۶۰ جلسه طی ۲ ماه و ۱۵ روز فیلمبرداری داشتیم. علاوه بر این‌ها بازسازی صحنه‌ها و هوای سرد، کار را سخت‌تر نیز کرده بود.

کیمیایی ادامه داد: برای ساخت فیلم سینمایی «معکوس» تلاش کردم که همه چیزهایی که تاکنون از پدرم و کارگردانان دیگر آموخته‌ام را به کار بگیرم، عجله نداشته باشم و به جای عنوان کارگردانی، خروجی باکیفیت فیلم برایم اهمیت داشته باشد. به نظرم نتیجه این سختگیری‌ها حاصل شده است؛ البته نظر مخاطبان برایم بسیار اهمیت دارد. به جوانان توصیه می‌کنم که حتماً این فیلم را تماشا کنند، چرا که فیلم سینمایی «معکوس» توجه ویژه‌ای به جوانان داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.