شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

هوشیاری کارگردان «خواب و بیدار» نرمال شد

مهدی فخیم زاده

خبرگزاری فارس: میزان هوشیاری مهدی فخیم‌زاده که چهارشنبه حین فیلمبرداری دچار سانحه شده بود، در حد نرمال است،‌ اما او همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

«خسرو امیر صادقی» تهیه کننده سینما درباره بهبود شرایط جسمی «مهدی فخیم زاده» که حین فیلمبرداری دچار سانحه شده بود، گفت: هوشیاری فخیم زاده در حد نرمال است، امروز که برای ملاقات رفته بودم در حضور ما نهار خورد، راه رفت و با هم گپ زدیم.

وی ادامه داد: طبق توصیه پزشک هنوز در بخش مراقبت‌های ویژه است تا اینکه ببینیم اجازه می‌دهند طی دو روز آینده او را به بخش منتقل کنیم یا نه.

این تهیه کننده همچنین افزود: کارگردان سریال تلویزیونی «خواب و بیدار» فعلا ممنوع الملاقات است و فکر می‌کنم تا سه شنبه دوستان دیگرش بتوانند او را از نزدیک ملاقات کنند.

وی درباره وجود رگ خونی در مغز این بازیگر و کارگردان نیز گفت: هیچ مورد نگران‌کننده‌ای وجود ندارد و کمی رگ خونی در مغز فخیم‌زاده دیده شده بود، که آن هم به لطف خداوند از بین رفته است. همچنین فخیم زاده  آثاری از شکستگی ندارد و کبودی صورتش هم در حال برطرف شدن است.

امیر صادقی با اشاره به اینکه فخیم زاده از هفته آینده می‌تواند ادامه فیلمبرداری فیلمش را از سر بگیرد، بیان داشت: ان‌شاءالله تا آخر هفته از بیمارستان مرخص شده و بعد از استراحتی دو روزه، دو سکانس باقی مانده فیلم «مشت آخر» را مقابل دوربین می‌برد.

  مهدی فخیم زاده که مشغول فیلمبرداری آخرین فیلمش در چالوس بوده است، در منطقه خط ۸ چالوس  دچار سانحه شده است. وی در حین رانندگی با موتورسیکلت دچار مصدومیت شد که توسط تیم اورژانس چالوس پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان طالقانی این شهر منتقل شده و سپس به بیمارستان ایرانمهر در تهران انتقال یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.