یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

اتمام تصویربرداری سریال «پاهای بیقرار»

سریال پاهای بی قرار

سینماپرس: سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی و به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در ۶۰ قسمت تولید شده و از شبکه ۵ سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، «ایرج محمدی» تهیه کننده سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در گفت‌وگویی گفت: سریال «پاهای بیقرار» امروز در دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به پایان می‌رسد.  

وی ادامه داد: ملیکا شریفی‌نیا و علی سخنگو از بازیگرانی هستند که امروز در این لوکیشن حضور دارند و بازیشان به پایان می‌رسد.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: امیدوارم زمان پخش مناسبی به این سریال تعلق بگیرد و زحمت‌های گروهی که یکسال با جان و دل کار کردند با پخش مناسب به خوبی دیده شود و مردم هم از تماشای این سریال لذت ببرند.

 مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، ‌ شاهرخ استخری و سیامک صفاریان، ملیکا شریفی‌نیا، سیامک صفاریان و سانیا سالاری از بازیگرانی هستند که در زمان حال بازی می‌کنند.

همچنین تدوین فاز حال به صورت همزمان در حال انجام است و تدوین فصل گذشته در ۱۵ قسمت به پایان رسیده است. موسیقی، ‌ صداگذاری و جلوه‌های ویژه نیز هنوز آغاز نشده است.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بیقرار» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «پاهای بیقرار» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به ۱۵ قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد. حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فصل دو (گذشته) این سریال بازی کردند.

فصل دو از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.