دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

«ناتمام» در خانه نمایش روی صحنه می رود

نمایش «ناتمام»

سینماپرس: از روز سه شنبه هفته جاری(۱۳ تیرماه) میزبان اجرای عمومی نمایش «ناتمام» به نویسندگی و کارگردانی مشترک پیمان یاحقی و پیمان می‌آبادی می شود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «ناتمام» بعد از حضور در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر اجرای عموم خود را در خانه نمایش آغاز می‌کند. نمایش «ناتمام» قصه یک معلول جسمی را روایت می‌کند که در اثر یک حادثه، به یک فرد معلول تبدیل شده و در زندگی خود همواره با مشکل روبروست اما وی در همین حین با فردی آشنا می‌شود که او نیز در ابتدا برخورد شایسته می‌کند ولی در طول زمان همان رفتار ترحم آمیز جامعه را تکرار می‌کند.

این گروه نمایشی قصد دارد بعد از اجرای عموم خود، این اثر را در یکی از تماشاخانه‌های خصوصی بازتولید کند و در آنجا نیز به اجرای خود ادامه دهد.

نمایش «ناتمام» از ۱۳ تیر ساعت ۱۹ در سالن خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه می‌رود.

پیمان می‌آبادی، محمد مغانی، سپیده تگریان و پیمان یاحقی بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مشاوران کارگردان: قطب الدین صادقی، امیر حسین شفیعی، طراح صحنه: سعید حسنلو،  دستیاران کارگردان: علی محمد صادق (فرهاد)، سحر مانی، هانیه رحیمی، منشی صحنه: سحر مانی، موسیقی و تنظیم: احسان طهماسبی، سرپرست گروه موسیقی: نسرین گودرزی، گروه نوازندگان: دف و دایره: هلیا ولی زاده، تنبک: احسان طهماسبی، ویولن: ساینا خداداد، تار: محمد رضا عالمی (مهراد)، سه تار: مهدی محمدی می آبادی، طراح لباس: حسین کوکاییان،  طراح گریم: سهیلا جوادی، طراح پوستر و بروشور: سام ایزدی، عکاس و ساخت تیزر: محسن رومی، مبینا عبدالهی و محمد علیپور، مدیر صحنه: حسین کوکاییان، مدیرتولید: مهدان انامی، مشاور رسانه: سمیرا افتخاری، روابط عمومی: گیتی شاکری و فرهاد فلاحی، هماهنگی: ابراهیم اکبری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.