سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

«لابیرنت» در روزهای پایانی فیلمبرداری

فیلم سینمایی «لابیرنت»

سینماپرس: داریوش صادق پور صدابردار فیلم سینمایی «لابیرنت» از روزهای پایانی فیلمبرداری این اثر در تهران گفت.

به گزارش سینماپرس، داریوش صادق پور صدابردار سینما در گفتگو با یک خبرگزاری درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول صدابرداری فیلم سینمایی «لابیرنت» به کارگردانی امیرحسین ترابی هستم که روزهای پایانی فیلمبرداری آن در تهران سپری می شود. صدابرداری این اثر به دلیل تعدد لوکیشن ها و فیلمبرداری در مکان های شلوغ بسیار سخت بود علاوه بر این گرما هم مزید بر علت شده بود.

وی افزود: با این وجود همکاری در این پروژه از تجربه های خوب من بود زیرا گروه خوبی داشت که همگی به یکدیگر انرژی مثبت می دادند از سوی دیگر فیلمنامه خوبی که «لابیرنت» داشت، باعث شد در این اثر همکاری کنم.

صادق پور با اشاره به کارگردانی این اثر عنوان کرد: من امیرحسین ترابی را از ۲۰ سال پیش و هنگامی که او کار دستیاری می کرد، می شناختم از همین رو می دانم او کارهای ارزنده ای در این حوزه کرده و تیزرهای زیادی ساخته است. او در «لابیرنت» بسیار مسلط، کاربلد و بااخلاق بود و به خوبی گروه را هدایت می کرد.

این صدابردار با بیان اینکه امیدوار است این فیلم به سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر برسد، در پایان گفت: هرچند امیرحسین ترابی یک کارگردان فیلم اولی است، اما او برخی از ویژگی هایی را که بعضی از کارگردانان فیلم اولی دارند و باعث ایجاد خلل در کار می شود، نداشت و به خوبی کار خود را بلد بود و می دانست که چه می خواهد.

شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، فریبا جدی‌کار، علیرضا ثانی‌فر و پژمان جمشیدی بازیگران «لابیرنت» هستند که فیلمنامه آن به قلم طلا معتضدی نگاشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.