سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

اضافه شدن «جان مالکوویچ» به «پاپ جدید»

جان مالکوویچ

سینماپرس: «جان مالکوویچ» قرارداد بازی در مجموعه «پاپ جدید» که در ماه نوامبر و در ایتالیا کلید می خورد را به امضا رساند.

به گزارشسینماپرس به نقل از وِرایِتی،  «جان مالکوویچ» قرارداد بازی نقش مقابل «جود لا» را در مینی سریال معروف «پاپ جدید» که دنباله سریال «پاپ جوان» اثر «پائولو سورِنتینو» را امضا کرد.

«پاپ جدید به نوعی دنباله «پاپ جوان» است. «پاپ جوان» در اکتبر ۲۰۱۶ ابتدا توسط شبکه SKY و سپس در ژانویه سال ۲۰۱۷ از HBO پخش شد. جود لا بخاطر بازی در آن مجموعه نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

«جود لا» در سریال «پاپ جوان» نقش «لِنی بِلاردو» را ایفا کرده بود که با نام «پیوس هشتم» اولین آمریکایی در تاریخ شد که به مقام پاپ رسید. هنوز مشخص نیست که آیا جود لا در این سری جدید همین نقش را ایفا خواهد کرد یا خیر و هیچ منبعی با قطعیت در مورد محتوای نقش جدید وی خبری اعلام نکرده است.  

البته شایعه شده که مالکوویچ در این سری جدید نقش پاپ را ایفا خواهد کرد هرچند تا کنون هیچ‌گونه توضیح رسمی در مورد شخصیتی که این هنرپیشه بازی خواهد کرد منتشر نشده است.

مالکوویچ تا کنون دو بار برای بازی نقش مکمل نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، ابتدا برای بازی در فیلم «جاهایی در قلب‌» و بار دوم برای بازی در فیلم «در خط آتش».

جود لا اخیرا در فیلم «کاپیتان ماروِل» در نقش «دکتر والتر الوسن» معروف به «مار-وِل» ایفای نقش کرده است. او همچنین در «هیولاهای شگفت‌انگیز» جِی‌کِی رولینگ در نقش «آلبوس دامبل‌دور» ظاهر شده است. جود لا بیشتر برای ایفای نقش در فیلم‌های «آقای ریپلی با استعداد» «شرلوک هولمز» و «دشمن در دروازه‌های شهر» مشهور است.

پروژه فیلم «پاپ جدید» در ماه نوامبر و در ایتالیا آغاز خواهد شد. سورِنتینو به همراه اومبِرتو کونتارِلّو و استفانو بیسِس، نویسندگی این مجموعه را برعهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.