سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

برگزاری کارگاه آموزش «مستندسازی با موبایل» جهت طلاب

کارگاه آموزشی مستندسازی با موبایل

سینماپرس: انجمن سواد رسانه طلاب یک دوره کارگاه آموزشی تحت عنوان «مستندسازی با موبایل» را ویژه طلاب و به منظور آشنایی با کارکردها و ویژگی‌های فیلم‌های موبایلی، آشنایی با قابلیت‌ها و محدودیت‌های موبایل برای مستندسازی و ... برگزار می کند.

به گزارش سینماپرس، رفیع الدین اسماعیلی رئیس انجمن سواد رسانه طلاب با اعلام این خبر گفت‌: این دوره ویژه طلاب و مبلغان توسط روح‌الله رفیعی مدرس مستندسازی و با سابقه ساخت بیش از ۱۵۰ مستند در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در کارگاه آموزشی مستندسازی با موبایل که ‌به همراه کارگاه عملی است، مواردی همچون آشنایی با کارکردها و ویژگی‌های فیلم‌های موبایلی، آشنایی با قابلیت‌ها و محدودیت‌های موبایل برای مستندسازی، آشنایی با اصول اخلاقی تصویربرداری از سوژه‌، آشنایی با نرم‌افزارهای تدوین موبایل، آشنایی با مبانی زیبایی‌شناسی تصویر نظیر قاب‌بندی، رنگ‌بندی و...، ابزار و تجهیزات جانبی، ایده‌پردازی تا تعیین سوژه، تصویربرداری و صدابرداری با موبایل و کارگردانی با موبایل آموزش داده می‌شود.

اسماعیلی بیان داشت: این دوره از نیمه مرداد ماه جاری پنج‌شنبه صبح برگزار می‌شود و مبلغان می‌توانند مستندهای ساخته شده خود را برای شرکت در دوره بعدی جشنواره فیلم اشراق تحویل دبیرخانه این جشنواره بدهند. همچنین این فیلم‌ها به نام خود مبلغان در کانال آپارات مرکز فرهنگی هنری به نام «اشراق» بارگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۵ تیر ماه جاری برای ثبت‌نام در کارگاه به صورت حضوری همراه با مدارک(یک قطعه عکس و مبلغ ۳۰ هزار تومان ودیعه) به آدرس قم، خیابان شهدا(صفائیه)، کوچه ۲۱، فرعی اول، سمت چپ، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، انجمن سواد رسانه مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۷۱۱۶۰ داخلی ۵۱۵۷ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.