چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

«ثریا» از امشب روی آنتن شبکه یک

برنامه ثریا

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «ثریا» با موضوع بررسی راهکارهای عملی کنترل بازار ارز، امشب -چهارشنبه ۱۳ تیرماه- روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «ثریا» که به مدت ۲ ماه روی آنتن شبکه یک سیما نرفت، از امشب -چهارشنبه ۱۳ تیرماه- به شبکه یک سیما بازمی‌گردد.

بنا بر این گزارش، موضوع امشب برنامه «ثریا» راه حل کنترل گرانی‌های اخیر است.  

در این برنامه راهکار عملی کنترل بازار ارز با حضور دکتر پورابراهیمی و دکتر محسن کریمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

برنامه «ثریا» با اجرای محسن مقصودی روزهای چهارشنبه ساعت ۲۳:۱۰ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

محسن مقصودی، مجری و تهیه‌کننده برنامه در گفتویی درباره موضوعات آینده برنامه «ثریا» نیز بیان کرد: برنامه‌های چند هفته آینده ما پی‌گیر مسائل مردم خواهد بود و مشکلات ارز و مسکن بررسی می‌شود. در ادامه نیز برنامه‌هایی برای بررسی مشکلات در حوزه‌های صادرات، آموزش و پرورش و... را طراحی کرده‌ایم.


مقصودی ادامه داد: ضمن اینکه مجموعه مستند جدیدی هم آماده کردیم که از هفته آینده پخش آنها از شبکه مستند آغاز می‌شود. در این مستندها هم موضوعات اقتصادی، فرهنگی، مسکن، صادرات، آموزش و پرورش، مسائل برون مرزی و... بررسی شده که به تدریج پخش خواهد شد.


تهیه‌کننده «ثریا» در پایان تأکید کرد: امیدوارم فضای اقتصادی کشور در روزهای آینده به طرف اقتصاد مولد حرکت کند و از سوداگری فاصله بگیرد که یکی از محورهای جنگ اقتصادی علیه ایران است. هم رسانه‌ها و هم مسئولان باید خیلی هوشیار باشند چون دشمن از همین کم کاری‌ها و بی‌تدبیری‌های ما سوءاستفاده می‌کند. خیلی از مسائل حل شدنی است و هیچ دلیلی ندارد که هر چند سال یک بار چنین مسائلی در اقتصاد ایران پیش بیاید. این مشکلات از طریق شفافیت اطلاعات و مالیات بر عایدی سرمایه قابل حل هستند. خیلی ضروری است که مردم بدانند ریشه این مشکلات ربطی به مقاومت ایران در برابر استکبار و تحریم‌ها و... ندارد و به خاطر این است که کارهایی که باید در حوزه شفافیت و مهار سوداگری انجام می‌دادیم را انجام نداده‌ایم و این موجب سوءاستفاده دشمن شده که این مشکلات را به مسائل دیگر ربط می‌دهد. این مسائل باید توسط رسانه‌ها به صورت تخصصی بررسی و راهکارهای عملیاتی اعلام شود. اما عده‌ای با کم کاری خود دانسته یا نادانسته به خط تبلیغاتی دشمن کمک می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.