چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

در نظرسنجی «وال‌استریت»،

مخاطبان تلویزیونی «نت‌فلیکس» را برگزیدند

شبکه «نت‌فلیکس»

سینماپرس: ۲۷ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی «وال‌استریت» به «نت‌فلیکس» رای دادند تا این شبکه به عنوان پربیننده‌ترین سایت در میان مخاطبان تلویزیون انتخاب شده و از سایت «یوتیوب» پیشی بگیرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، در نظرسنجی درباره میزان بیننده تلویزیونی که توسط شرکت «کاوِن اند کو» از وال‌استریت انجام شد، «نت‌فلیکس» با جلب آرای ۲۷ درصدی پربیننده‌ترین سایت شناخته شد.

«نت‌فلیکس» به عنوان پربیننده‌ترین سایت انتخاب شد و «تلویزیون کابلی آمریکا» و «یوتیوب» در جایگاه دوم و سوم نظرسنجی شرکت «کاوِن اند کو» از وال‌استریت، قرار گرفتند.

در این تحقیق ۲۵۰۰ شرکت‌کننده بزرگسال حضور داشتند و از آنها در مورد پلت‌فورم‌های استفاده شده برای تماشای ویدیویی و تلویزیونی سوال شد. در این نظرسنجی، نت‌فلیکس با ۲۷ درصد تمام پاسخ دهندگان در جایگاه اول قرار گرفت. تلویزیون کابلی آمریکا با ۲۰ درصد دوم شد، یک شرکت صوتی و تصویری و «یوتیوب» نیز با ۱۱ درصد در جایگاه چهارم این نظرسنجی ایستاد.

در بخشی دیگر از این نظر سنجی که از افراد بین سنین ۱۸ تا ۳۴ ساله سوال شد ۴۰ درصد محتوای تلویزیونی خود را از طریق «نت‌فلیکس» تماشا می‌کنند، ۱۷ درصد «یوتیوب»، ۱۲/۶ درصد تلویزیون «کابل اصلی»، ۷/۶ درصد سایت «هولو»( Hulu) و ۷/۵ درصد نیز «پخش تلویزیونی»(broadcast TV ) را تماشا می‌کنند.

طبق این تحقیق آن دسته از آمریکایی‌هایی که در بخش خدمات سنتی پرداختی تلویزیون( traditional pay-TV service) استفاده می‌کنند برای آنها «کابل اصلی» در جایگاه نخست این نظرسنجی قرار می‌گیرد و نت‌فلیکس با آماری بسیار نزدیک در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. برای آن دسته از بینندگانی که از «بسته سنتی تلویزیونی» (traditional TV package) استفاده می‌کنند نیز «کابل اصلی» با ۲۶ درصد در جایگاه اول، «نت‌فلیکس» با ۲۴ درصد در جایگاه دوم و « broadcast TV » با ۱۹ درصد در جایگاه سوم قرار دارد.

«جان بلک‌لِج» مدیر این پروژه تحقیقاتی از شرکت «کاوِن اند کو» وال‌استریت در مورد نتیجه این تحقیق گفت: در بلندمدت نت‌فلیکس قادر خواهد بود به شکل فزاینده‌ای مطالب متنوع ارائه دهد که منجر به ایجاد ارزش افزوده بسیار بالایی برای این شرکت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.