دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

تکذیب بازی شهاب حسینی در نقش "سلمان فارسی"

داود میرباقری

تسنیم: سریال الف ویژه رسانه ملی هشتمین پروژه داود میرباقری است که به گفته مدیر تولید کار این روزها مراحل پایانی نگارش خودش را سپری می‌کند و بعد از پیش تولید، جلوی دوربین می‌رود.

  وقتی «آدم برفی» را ساخت در قدم اول تجربه کاری‌اش با توقیف و هجمه‌های سنگینی روبرو شد اما سریال‌هایی ساخت که هر بار پخش می‌شوند برای مردم جذابیت دارند. هیچ‌گاه نمی‌توان از بازپخش سریال "امام علی(ع) "، "مسافر ری"، "معصومیت از دست رفته" و یا "مختارنامه" گذشت. حالا او در سراشیبی کار جدید «سلمان فارسی» پروژه الف رسانه ملی قرار دارد که این روزها به گفته امین عبدالحیّ مدیر تولید کار، مراحل پایانی نگارش فیلمنامه را سپری می‌کند و پیش‌تولید هم آغاز شده است.

امین عبدالحیّ هم با اشاره به صحبت‌هایی که پیش از این داود میرباقری گفته بود تا پایان سال ۹۷، «سلمان فارسی» جلوی دوربین می‌رود و تا ۵ سال دیگر هم آماده پخش می‌شود، گفت: «سلمان فارسی» قطعاً همچون دیگر سریال‌های داود میرباقری از بزرگترین تولیدات تلویزیونی به شمار می‌رود و از این جهت به سه بخش تقسیم می‌شود. بخش اول آن به زادگاه سلمان در ایران و دوران پیش از اسلام برمی‌گردد که بایستی برای ضبط این بخش شهرک‌سازی انجام دهیم.

وی با اشاره به بخش‌های دوم و سوم سریال، اضافه کرد: بخش دوم «سلمان فارسی» مربوط به منطقه روم و امپراطوری بیزانس می‌شود که سلمان فارسی مدتی را به آنجا مهاجرت کرد و داستان‌ها و اتفاقات بسیاری را در آنجا شاهد بود. بخش سوم هم به دوره ظهور اسلام و حضور سلمان در شهرهای مکه و مدینه و همراهی او با پیامبر اسلام(ص) برمی‌گردد.

مدیرتولید سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» در پاسخ به این سوال که در فضای مجازی مطرح شده نقش سلمان فارسی را قرار است شهاب حسینی بازی کند، خاطرنشان کرد: هنوز درباره نقش سلمان و حتی بازیگران اصلی کار داود میرباقری و مشاورین ایشان به جمع‌بندی نرسیده‌اند ولی مطمئناً در گزینه‌های این نقش شهاب حسینی قرار ندارد. او جزو بازیگران صاحب‌نام، توانمند و حرفه‌ای دنیای سینما و تلویزیون است اما خبر مربوط که به واسطه گمانه‌زنی‌ها و رایزنی‌های رسانه‌ای بدست آمده، صحت ندارد. جالب است بدانید که اکثر بازیگران بخش میانی یعنی مهاجرت سلمان به امپراطوری بیزانس، خارجی و بومی کشورهایی همچون ارمنستان، ترکیه و مراکش خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.