دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵

نادر فلاح:

مردم از تکراری شدن بازیگران خسته شده‌اند

نادر فلاح

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم "درخونگاه" گفت: متاسفانه سینمای ایران به طرز خطرناکی دچار تکرار شده که امیدوارم بتواند خود را از این وضعیت ناگوار نجات دهد. این روزها بیشتر بازیگران سینما تکراری شده اند و همکاری اکثر بازیگران بارها در فیلم های مختلف اتفاق می افتد.

نادر فلاح بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری طی سال ۹۷ گفت: صحبت هایی برای حضور در یک اثر سینمایی داشته ام اما هنوز قطعی نشده است. امسال در زمینه تئاتر نمایش "زهرماری" را روی صحنه داشتم اما در عرصه تصویر هنوز کاری پیش نیامده است.

وی در رابطه با حضور خود در سینما افزود: سال گذشته در نقشی بسیار جدی و اصلی به ایفای نقش پرداختم اما متاسفانه فیلم به جشنواره فیلم فجر نرسید. این فیلم با نام "بازی های مردانه" تجربه اول امین تبار است که امیدوارم به جشنواره امسال برسد زیرا نقش بسیار خوبی را در آن ایفا کرده ام.  

امیدوارم سینما از وضعیت ناگوار کنونی نجات پیدا کند/مردم از تکراری شدن بازیگران خسته شدند/////////////////دوشنبه

بازیگر فیلم "انزوا" در همین راستا افزود: من نمی دانم چرا آن اتفاق اصلی و موفقیت بزرگ در سینما برایم اتفاق نمی افتد اما اعتقاد دارم که باید رو به جلو حرکت کرد و دست از تلاش نکشید. بالاخره اتفاقی که منتظر آن هستم به وقوع خواهد پیوست. البته من در فیلم "چند متر مکعب عشق" و همین طور "سد معبر" به موفقیت های خوبی رسیدم ولی همچنان عطش بازی در نقش‌های جدی و اصلی‌تر را دارم.

بازیگر فیلم "بی پولی" درباره عدم حضور خود در گروه های خاص سینمایی اشاره کرد: من خوشبختانه طی سالهای اخیر با کارگردانان مختلفی کار کردم و عضو گروه خاصی نشدم. البته گروهی کار کردن در سینما بیشتر به این دلیل است که عوامل و بازیگران راحت‌تر حرف یکدیگر را می فهمند و دردسرهایی مثل توضیح زیاد کارگردان برای عوامل وجود ندارد. من شاید نقش های کوچک زیادی بازی کردم اما همین اتفاق باعث شد که کار با گروه های مختلفی را تجربه کنم.

وی درباره عدم تنوع در سینمای ایران اضافه کرد: این گروهی بودن افراد در سینما تنوع و گوناگونی سینما را از بین برده است. سینماگران بیشتر ترجیح می دهند بازیگری را انتخاب کنند که مثلاً در فلان نقش خوش درخشیده یا با بازیگر دیگری در گیشه موفق بوده است.

امیدوارم سینما از وضعیت ناگوار کنونی نجات پیدا کند/مردم از تکراری شدن بازیگران خسته شدند/////////////////دوشنبه
بازیگر فیلم "درخونگاه" ادامه داد: متاسفانه سینمای ایران به طرز خطرناکی دچار تکرار شده که امیدوارم بتواند خود را از این وضعیت ناگوار نجات دهد. این روزها بیشتر بازیگران سینما تکراری شده اند و همکاری اکثر بازیگران بارها در فیلم های مختلف اتفاق می افتد. این وضعیت صدای مردم را در آورده و آنها را از این همه تکرار خسته کرده است.

فلاح با اشاره به لزوم حضور بازیگران جوان در سینما خاطرنشان کرد: اتفاقات امروز سینما چندان خوشایند نیست. امیدوارم سینما بتواند در داستان، فیلمنامه، شکل و شمایل ساختار و همین عوامل کمی تنوع ایجاد کند. این تنوع امکان حضور بازیگران جدید را به سینما می‌دهد و این عرصه را از انحصار در خواهد آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.