سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

اداره کل هنرهای نمایشی منتشر کرد:

آمار تماشاگران مجموعه های تئاتر شهر و سنگلج در هفته دوم تیرماه

تئاتر شهر

سینماپرس: اداره کل هنرهای نمایشی آمار مخاطبان نمایش های اجرا شده در سالن‌های مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا نیمه تیرماه را منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تئاتر شهر هفته گذشته را با اجرای عمومی شش نمایش در سالنهای چهارسو ، قشقایی ، سایه و پلاتو اجرا پشت سر گذاشته است. سالن چهارسو با گنجایش ۱۲۲ تماشاگر به اجرای نمایش "دیر راهبان" اثری از کیومرث مرادی اختصاص داشت که طی ۲۳ اجرایی که تا ۱۵ تیر ماه انجام داده میزبان ۲۰۱۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۷۳۳ بلیت تمام بها ، ۲۷۳ بلیت نیم بها ، ۴۳۴ بلیت تخفیف دار و ۵۷۷ بلیت میهمان ارائه شده و رقم گیشه آن ۳۶۵ میلیون و ۱۰ هزار ریال ثبت شده است.

سالن قشقایی نیز که گنجایش آن ۹۶ تماشاگر است شاهد اجرای "تو مشغول مردنت بودی" اثری از مژگان خالقی است. این نمایش طی ۱۸ نمایشی که تا نیمه تیرماه داشته میزبان ۹۹۰ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۲۵ بلیت تمام بها ، ۳۰۱ بلیت نیم بها ، ۹۷ بلیت تخفیف دار و ۳۷۰ بلیت میهمان ارائه شده است که در گیشه به رقم ۱۳۵ میلیون ۹۳۰ هزار ریال رسیده است.

"تئاتر قجری" عنوان نمایشی به کارگردانی داریوش رعیت است که در سالن سایه روی صحنه است. این نمایش طی ۲۱ اجرایی که تا نیمه تیر ماه داشته میزبان ۶۳۰ تماشاگر بوده است. ۱۴۹ بلیت تمام بها ، ۱۶ بلیت نیم بها ، ۳۷ بلیت تخفیف دار و ۴۲۸ بلیت میهمان برای آن ارائه شده و در گیشه ۵۵ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

نمایش "پلاس پلاس به توان دو" به کارگردانی سینا شفیعی نیز در سالن سایه روی صحنه است. این نمایش نیز میزبان ۵۷۱ تماشاگر طی ۲۰ اجرای گذشته خود بوده است. برای آن ۱۳۹ بلیت تمام بها ، ۴ بلیت نیم بها و ۹۲ بلیت تخفیف دار و ۳۳۶ بلیت میهمان ارائه شده و رقم گیشه آن به ۶۴ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال رسیده است. سالن سایه مجموعه تئاتر شهر برای  ۷۲ تماشاگر گنجایش دارد.

در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر که به اجرای نمایش "پرتی" اثر بهار رضی زاده اختصاص دارد نیز طی ۱۳ اجرا ۴۳۵ تماشاگر حضور داشته اند. ۱۷۰ بلیت تمام بها ، ۱۴۱ بلیت تخفیف دار و ۱۲۴ بلیت میهمان برای این نمایش ارائه شده که در مجموع مبلغ ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال را در گیشه دارد.

اما تماشاخانه سنگلج که این روزها دو نمایش را میزبانی میکند آمار تماشاگران هفته گذشته خود (۱۰ تا ۱۵ تیر ماه جاری) را به این شرح اعلام کرده است.

نمایش "عکس خانوادگی" به کارگردانی رضا بهرامی از ۱۰ تا ۱۵ تیر ماه میزبان ۱۷۸ تماشاگر بوده که ۹ بلیت تمام بها ، ۳۸ بلیت نیم‌بها ، ۴۹ بلیت تخفیف دار و ۸۲ بلیت میهمان را دریافت کرده‌اند. گیشه هفته گذشته این نمایش ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش "نیرنگ اورنگ" به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان نیز از ۱۰تا ۱۵  تیر ماه میزبان ۶۹۶ تماشاگر بوده است. ۲۰ بلیت تمام بها ، ۲۹ بلیت نیم بها ، ۱۵۹ بلیت تخفیف دار و ۴۸۸ بلیت میهمان برای آن ارائه شده و مبلغ گیشه آن ۲۷ میلیون و ۷۲ هزار و ۵۰۰ ریال ثبت شده است.

تالار هنر تا زمان ارائه این گزارش ، آمار هفتگی تماشاگران خود را به روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ارسال نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.