چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

پایان ساخت انیمیشن «یکی بود، یکی نبود»

 انیمیشن «یکی بود، یکی نبود»

سینماپرس: مراحل آماده سازی انیمیشن موزیکال «یکی بود، یکی نبود» ساخته مهین جواهریان و محصول جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، در انیمیشن موزیکال «یکی بود، یکی نبود» مادری برای کودکش قصه می‌گوید و در قالب ترانه‌های فولکلور، راه و رسم زندگی را به وی می‌آموزد.

مهین جواهریان هدف از ساخت این انیمیشن ۱۲ دقیقه‌ای را نهادینه کردن فرهنگ غنی کشورمان در ذهن مخاطب معرفی کرد و توضیح داد: فرهنگسازی یکی از مهمترین وظایف هر فرد یا مرکز فرهنگی است و کار کردن در حیطه‌ ادبیات، گرافیک و موسیقی سرزمینمان تلاش بسیار می‌طلبد.

وی ادامه داد: من سال‌ها است با استفاده از ترانه‌های زیبای فولکلور در قالب انیمیشن، سعی در حفظ و نهادینه کردن فرهنگ غنی کشورمان در ذهن مخاطب اعم از بزرگ و کوچک دارم و انیمیشن «یکی بود، یکی نبود» هم حاصل بخشی از این تلاش است.

کارگردان «بارون میاد جر جر» درباره‌ مخاطبان جدیدترین فیلم انیمیشن خود گفت: هر چند ما کودکان را به عنوان مخاطبان اصلی «یکی بود یکی نبود» در نظر گرفته‌ایم، اما این انیمیشن از فضای آهنگین برخوردار است و برای هر مخاطبی می‌تواند جذاب باشد.

عوامل تولید انیمیشن «یکی بود، یکی نبود» عبارتند از نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده: مهین جواهریان، دستیار کارگردان و انیماتور: سمانه فضل‌الله اسدی، صدابردار: امیر اکبرشاهی، صداگذار: چنگیز صیاد، موسیقی: مریم چالش، تدوینگر: محمد ناصری، گویندگان: محمدرضا علیمردانی، آترین امینی، وارش قوامی، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.