شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

علیرضا قربانی قطعه «لیلا» را برای «پدر» خواند + عکس

علیرضا قربانی

سینماپرس: علیرضا قربانی که خوانندگی تیتراژ سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا را بر عهده دارد، قطعه جدیدی را برای این سریال اجرا کرد.

به گزارش سینماپرس، قطعه جدیدی که علیرضا قربانی برای سریال «پدر» اجرا کرده است، «لیلا» نام دارد و با شعری از اهورا ایمان و آهنگسازی ستار اورکی تولید شده است؛ همان ترکیبی که تیتراژ پایانی سریال را نیز کار کرده اند و هر ۲ اثر همزمان در سریال استفاده و منتشر خواهند شد.

این قطعه کار متفاوتی از علیرضا قربانی است که تنظیم آن را ستار اورکی بر عهده دارد. ضمن اینکه قربانی همزمان ۲ قطعه آوازی از شاعران بزرگ ایران را برای سریال ضبط کرده است.

در تولید قطعه «لیلا» حمید اسفندیاری از ناشران صاحب نام و موثر عرصه موسیقی سنتی حامد عنقا را به عنوان مشاور همراهی می کند.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا بازیگران سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستند که به زودی از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.