شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

پایان فیلمبرداری «دو کیلومتر به کردان»

فیلم سینمایی «دو کیلومتر به کردان»

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «دو کیلومتر به کردان» به کارگردانی محمدجعفر رضایی هنجنی به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، محمدجعفر رضایی هنجنی تهیه کننده، کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «دو کیلومتر به کردان» از پایان فیلمبرداری این فیلم بعد از ۳ هفته خبر داد.

این فیلم در حوزه اجتماعی ساخته شده و داستانی از کینه، دروغ و ناامیدی را روایت می کند که در نهایت این صفات منجر به اتفاقات ناخوشایند و جبران ناپذیر شده و باعث می شود فرد حتی از عزیزان خود بگذرد.

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از حمیدرضا پگاه، شقایق فراهانی، مهدی صبایی، یوسف مرادیان، شهرزاد کمال زاده، علی رضا استادی، سیاوش چراغی پور، سیاوش گرجستانی، مهری آل آقا، پروین ملکی، صفر کشکولی و با معرفی رضا خیاط، محمد حسین رضایی هنجنی، نگار ایمانی، زهرا سزاوار، آریا یوسف وند، بهار داورزنی، محمد اکبرزاده، محمد حمیدی فرد و فرنام میرهاشمی و با هنرنمایی بازیگر نوجوان علی اصغر رضایی هنجنی.

از دیگر عوامل این کار می‌توان به دستیار یک و برنامه ریز: سعید غلامی، دستیاران کارگردان: پویان درزی، الناز حسینی، مدیر فیلمبرداری: مجید طرقی، دستیار یک فیلمبردار: محمد آقا حسینی، طراح صحنه و لباس: شقایق الله وردی، مدیر صدابرداری و صداگذاری: بهروز معاونیان، طراح گریم: علی بهرامی فر، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: سجاد نوری، منشی صحنه: آنیتا فیروز بخت، تدوین: کاوه ایمانی، عکاس: آرمین فلکی، مشاور رسانه ای: محسن بیده اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.