یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

ابراهیم اصغری:

«مشاور موجی» مهرماه جلوی دوربین می رود

ابراهیم اصغری

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما بیان کرد: فیلم سینمایی «مشاور موجی» در حال حاضر روزهای پایانی نگارش فیلمنامه را پشت سر می‌گذارد و برنامه‌ریزی ما برای فیلمبرداری اوایل مهرماه خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینمای ایران در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «مشاور موجی» گفت: این روزها مشغول نگارش آخرین بازنویسی فیلم‌نامه «مشاور موجی» هستیم و احتمالاً تا یک ماه آینده درخواست پروانه ساخت می‌دهیم.  

وی درباره آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «مشاور موجی» بیان کرد: در حال حاضر به خاطر این که هنوز پروانه ساخت دریافت نکرده‌ایم، نمی‌توان زمان دقیق فیلمبرداری را اعلام کرد، ولی برنامه‌ریزی ما برای فیلمبرداری اوایل مهرماه خواهد بود.  

این تهیه‌کننده سینمای ایران درباره کارگردان فیلم سینمایی «مشاور موجی» خاطرنشان کرد: با چند کارگردان به طور همزمان در حال مذاکره هستیم و به‌زودی با یک کارگردان به جمع‌بندی رسیده و خبر آن را اعلام می‌کنیم.  

اصغری درباره فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» هم گفت: چند وقتی است که در تلاش هستیم فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» ساخته فلورا سام را اکران کنیم و این روزها مشغول این کار هستیم.  

وی ادامه داد: فیلم سینمایی«قرارمون پارک شهر» با عنوان قبلی «نیمکت» یک فیلم اجتماعی است که شخصیت اصلی آن یک ایثارگر است. داستان این فیلم حول محور زنی می‌چرخد که خواستگار قبلی‌اش را بار دیگر ملاقات می‌کند و به حقایقی دست می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.