یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

نقد و بررسی «دژاوو» در فرهنگسرای گلستان

پوستر «دژاوو»

سینماپرس: همزمان با هفته عفاف و حجاب، جلسه اکران و نشست نقد و بررسی مستند «دژاوو» در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، جلسه اکران و نشست نقد و بررسی مستند «دژاوو» به کارگردانی رایا نصیری روز دوشنبه ۲۵ تیر برگزار خواهد شد. در این برنامه و پس از اکران فیلم، تقی‌ ابوطالبی کارشناس اجتماعی، محمدرضا لطفی مستندساز و رایا نصیری کارگردان مستند «دژاوو» مهمان برنامه خواهند بود و به معرفی و بررسی این مستند خواهند پرداخت.

در خلاصه مستند «دژاوو» آمده است: سارا و فرهاد دو شخصیت اصلی این فیلم هستند که بعد از سال‌ها جدایی، به بهانه‌ فروش خانه قدیمی‌شان همدیگر را ملاقات می‌کنند. آن‌ها باید تصمیم تازه‌ای در زندگی خود بگیرند، تصمیمی که می‌تواند زندگی‌شان را عوض کند و رخداد آن اتفاقاتی متفاوت را برای شان رقم می‌زند. 

این مستند که به کارگردانی رایا نصیری تولید شده است، پیش از این در گروه «هنر و تجربه» در سینماهای شهرهای مختلف به نمایش درآمد و اکنون نیز در یکی از اکران‌های عمومی خود در روز دوشنبه ۲۵ تیر ساعت ۱۸ در فرهنگسرای گلستان به نمایش درخواهد آمد.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: رایا نصیری، فیلمبردار: علی محمد قاسمی، صدابردار: حسین بشاش، تدوین: نیما حسندوست، صداگذار: آرش قاسمی، آهنگساز: بامداد افشار، تهیه کننده: مهدی شادیزاده، بازیگران: مهدی احمدی، مرضیه وفامهر، رویا افشار، هلیا رفائی، ملودی آرام نیا.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.