یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

گفت و گو با کارگردان مریم مقدس(س) درباره عدم پخش سریال مستندش

بحرانی: کسی حاضر به پخش «حجاب راه رستگاری» نیست

شهریار بحرانی

جوان آنلاین: شهریار بحرانی، فیلمساز نام آشنای سینمای ایران از نبود سرمایه گذار جهت پخش آخرین اثرش که یک مستند ۲۰ قسمتی است خبر داد.

مستند ۲۰ قسمتی «حجاب راه رستگاری» به کارگردانی شهریار بحرانی با موضوع حجاب از منظر قرآن و در قالب مصاحبه با کارشناسان مذهبی و قطعات نمایشی برای پخش آماده شده است ولی به گفته این فیلمساز هنوز نهاد یا شخصی حاضر به سرمایه گذاری جهت پخش آن نیست.


شهریار بحرانی، کارگردان ملک سلیمان (ع) و مریم مقدس (س)  با اعلام اینکه سریالی که برای «حجاب» ساخته‌ آماده پخش است، اما سرمایه گذاری برای آن پیدا نمی شود، می گوید: سریالی که برای «حجاب» ساخته‌ ام، ۲۰ قسمت است. با نام «حجاب راه رستگاری». این سریال درباره ۱۳ آیه اصلی حجاب در قرآن و آیات پیرامونی آن است که مربوط می شوند به موضوع اصلی عفاف و حجاب.

دنبال سرمایه گذار هستیم
وی در ادامه می‌ گوید: در حال حاضر «حجاب راه رستگاری» آماده است اما برای تامین مخارج آن دنبال سرمایه گذار هستیم. ما منتظر بودیم تا نهادهای مختلف مربوطه به دولت؛ سینما و تلویزیون در رابطه با این کار ارزشی پیشقدم شوند اما متاسفانه این کار تا به امروز مقدور نشد.

به بحث های معارفی و عرفانی حجاب پرداخته ایم
بحرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه موضوع و قصه اصلی فیلم «حجاب راه رستگاری» چیست و به چه مسائلی می ‌پردازد، می‌ گوید: موضوع این فیلم در خصوص بحث های معارفی و عرفانی مربوط به حجاب است نه موضوعات و مسائلی اجتماعی آن که اکثر مواقع در جامعه مطرح می شود.

رعایت حجاب در تفکر
شهریار بحرانی، کارگردان فیلم سینمایی ملک سلیمان نبی (ع) و مریم مقدس (س) با اعلام اینکه مسائلی هم که از بعد اجتماعی حجاب در جامعه مطرح می شود، به خاطر رفتارهای تندی است که در جامعه بر علیه موضوعات مربوط به حجاب طرح می شود و واکنش های تندتری را ایجاد می کند، تاکید کرد: خداوند بارک و تعالی در قرآن کریم روش تشویق به رعایت حجاب را با کشاندن انسان به سمت طهارت قلب و رعایت حجاب در تفکر و ابعاد بالاتر انسان مطرح می فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.