دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

برگزاری پاتوق فیلم کوتاه با حضور نیما عباسپور

پاتوق فیلم کوتاه

سینماپرس: نیما عباسپور، فیلمساز و فیلمنامه نویس حوزه فیلم کوتاه و مستند مهمان امروز نشست پاتوق فیلم کوتاه خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، نیما عباسپور فیلمنامه‌نویس و کارگردان فیلم کوتاه و مستند، مهمان ویژه ششمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، «سینما آینده» است. این برنامه روز دوشنبه بیست و پنجم تیر ماه با نمایش سه فیلم کوتاه داستانی، یک مستند و یک فیلم تجربی توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

نیما عباسپور از فیلمنامه‌نویسان و فیلم‌سازان فیلم کوتاه و مستند است که در جشنواره‌های داخلی و خارجی مختلفی شرکت و جوایز متعددی دریافت کرده است. مدال نقره «یونیکا» در سال ۲۰۱۰ برای فیلم کوتاه «جنگل»، جایزه دوم بهترین فیلم تجربی از جشنواره «وارش»، جایزه بهترین فیلم تجربی از دید داوران مجله تخصصی فیلم کوتاه در جشنواره بین‌المللی «فیلم کوتاه تهران» برای فیلم «جدول، روزنامه و سه نقطه»، تندیس بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم «شهر» برای فیلم «پیاده‌روی بزرگ» و جایزه صلیب سرخ از جشنواره فیلم «رشد» برای فیلم «آسانسور» از جمله جوایزی است که عباس‌پور موفق به کسب آن‌ها شده ‌است. از دیگر آثار این فیلمساز می‌توان به فیلم‌های کوتاه «رویا چرا گم شده»، «در چنین روزی باران نمی‌بارد»، «۳/۶»، «جنگل»، «جدول، روزنامه و سه نقطه»، «آسانسور» و «پیاده‌روی بزرگ» اشاره کرد.

در ششمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، فیلم‌ داستانی «کارهای بد» به کارگردانی پیوتر دومالفسکی از لهستان، فیلم مستند «گُنج» به کارگردانی آرمان قلی‌پور از چهارمحال و بختیاری، فیلم داستانی «فاش» به کارگردانی احسان مختاری، فیلم تجربی «فلت لند» به کارگردانی علیرضا کی‌منش و امیر پوستی، فیلم داستانی «داستان اتوبوس» به کارگردانی جورج یودیس از اسپانیا به نمایش درخواهندآمد.

پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.