دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

۳۰۰ کودک کار «فیلشاه» را تماشا می کنند

پوستر جدید انیمیشن «فیلشاه»

سینماپرس: بوستان ولایت میزبان اکران ویژه انیمیشن سینمایی‌ «فیلشاه» برای کودکان گل‌فروش و مشغول به کار در کوره‌های آجرپزی جنوب تهران می شود.

به گزارش سینماپرس، آئین ویژه اکران انیمیشن «فیلشاه» به همراه اجرای برنامه‌های شاد ویژه کودکان گل فروش و شاغل در کوره‌های آجرپزی جنوب پایتخت فردا در بوستان ولایت برگزار می شود.

این برنامه به همت شهرداری منطقه ۱۹ تهران و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و دانش آموزان محلات کم برخوردار این منطقه برگزار می‌شود.

حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ تهران با اعلام این خبر گفت: این برنامه با دعوت از ۳۰۰ کودکان گل فروش، کوره‌های آجر پزی خلازیر، قلعه حاج موسی، شهرک گلریز، کودکان کار و بی سرپرست با هدف فراهم کردن فضای شاد و مفرح، اجرای عدالت اجتماعی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی۲۶ تیر با اهدای گل به کودکان گل فروش در سالن استاد شهریار بوستان بزرگ ولایت برپا می‌شود.

بهرامی با تأکید بر اهمیت رفع نیازهای روحی و روانی کودکان بویژه اقشار آسیب پذیر و محروم از حداقل امکانات تفریحی و رفاهی تأکید کرد: به همین منظور اکران فیلم «فیلشاه» با هماهنگی صورت گرفته با تهیه کننده فیلم به صورت رایگان پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.