دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

«ترنج» در کانون پرورش فکری روی صحنه می رود

نمایش «ترنج»

سینماپرس: نمایش «ترنج» کاری از افسانه زمانی از روز پنج شنبه هفته جاری(۲۸ تیر) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می رود.

 به گزارش سینماپرس، افسانه زمانی پس از تجربه اجرا نمایش‌هایی چون «ناسور» و «کابوس‌هایی در مضرات دخانیات» قرار است نمایش «ترنج» براساس متنی از خودش و نسرین خنجری در سالن بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه برد. این نمایش قرار است تا ۱۰ مرداد اجرا شود.

در این اثر نمایشی بهناز بستان دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی، مرضیه نادری در کنار بازیگران خردسال شامل بارسین سلیمانی و پرنیا اصغرزاده ایفای نقش کنند.

«ترنج» داستان دختری به همین نام است که در عمارت اعیانی اماده برای برگزاری مهمانی دلخور است؛ چراکه هنوز کوچک است و اجازه ورود به مهمانی را ندارد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراحی صحنه و لباسِ نمایش: سینا ییلاق‌بیگی و افسانه زمانی، آهنگسازی: عبدالله آتشانی، طراحی پوستر و بروشور: مهدی دوایی، عکاسی: مهدی آشنا گریم: بهشته قهرمان‌نژاد، ساخت دکور:  مهرداد باقری، دستیار کارگردان: مژده پورزنگنه، روابط عمومی:  ریحانه مطهری و مشاور رسانه‌ای: ندا آل‌طیب.

نمایش «ترنج» از پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۹۷ همه روزه به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مهدهای کودک و مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۹ برای عموم اجرا می‌شود.

سالن بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بلوار کشاورز، خیابان حجاب،داخل پارک لاله، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.