دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

برنده نخل طلای کن «حقیقت» را جلوی دوربین می برد

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸

سینماپرس: فیلم سینمایی «حقیقت» با کارگردانی کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای کن ۲۰۱۸ و با حضو ر «ژولیت بینوش»، «کاترین دِنوو» و «اِتان هاوک» ساخته می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، «هیروکازو کورِآدا» کارگردان ژاپنی فیلم «دزدان فروشگاه» و برنده نخل طلای کن امسال، فیلمی با عنوان «حقیقت» با بازی «ژولیت بینوش»، «کاترین دِنوو» و «اِتان هاوک» می‌سازد.

فیلم «La Verite» که عنوان فرانسوی واژه انگلیسی «The Truth» (حقیقت) است در ماه‌های اکتبر و نوامبر امسال تماماً در فرانسه فیلم برداری می‌شود. این فیلم به تهیه‌کنندگی شرکت فرانسوی ۳B Productions و شرکت Bunbuku متعلق به خود کورِآدا ساخته می‌شود. ویلد بانچ توزیع جهانی این فیلم را با مرکزیت پاریس بر عهده دارد که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

ژولیت بینوش و اِتان هاوک به عنوان زوج که از آمریکا به فرانسه نقل مکان کرده‌اند. جالب اینکه هنرپیشه سوم این فیلم «کاترین دنوو» مادرشوهر بینوش و از هنرپیشگان معروف و باسابقه سینمای فرانسه است.

فیلم‌نامه «حقیقت» را کورِآدا بر اساس یک نمایش صحنه‌ای حدود ۱۵ سال پیش نوشت لیکن تا کنون آن را کار نکرده بود. 

کورِآدا در مورد ساخت این فیلم گفت: کارگردانی اینچنین فیلمی همزمان با چالش و غلبه بر تفاوت‌های زبانی و فرهنگی عوامل فیلم، چالشی مهیّج است و اینکه آیا کارگردانی من به آن شیوه‌ای که در ژاپن انجام می‌دهم و شیوه‌ای که در این فیلم انجام خواهد شد همه به زمان سر صحنه این فیلم معلوم می‌شود.

کورِآدا سال‌هاست که به عنوان یکی از فیلم‌سازان برتر درام شناخته می‌شود. چندین فیلم موفق او همچون «هیچکس نمی‌داند» «عروسک بادی» و «خواهر کوچک ما» در جشنواره کن به نمایش درآمده‌اند. فیلم موفق او با عنوان «مثل پدر» توسط کارگردان شهیر هالیوودی «استیون اسپیلبرگ» بازسازی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.