سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

راهیابی «هیچکس» به ۴ جشنواره خارجی

انیمیشن «هیچکس»

سینماپرس: انیمیشن «هیچکس» به کارگردانی الهام طرقی به ۴ جشنواره خارجی راه یافت.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن کوتاه «هیچکس» ساخته الهام طرقی به چهار جشنواره خارجی راه یافت.

این انیمیشن در بخش دانشجویی پنجمین جشنواره فیلم کوتاه «کورکا» آلبانی که از ۱۷ تا ۲۱ جولای برابر با ۲۶ تا ۳۰ تیرماه برگزار می شود، رقابت  می کند.

در این جشنواره همچنین فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» ساخته آرین وزیردفتری نیز حضور دارد.

«هیچکس» در اولین دوره جشنواره فصلی فیلم «سنندوآ» که در ویرجینیا آمریکا در ۳۱ جولای برابر با ۹ مردادماه برگزار می شود نیز حضور دارد.

«هیچکس» در ادامه حضورهای بین المللی خود به ایتالیا سفر می کند و در بخش اصلی هفتمین جشنواره فیلم «تور» ایتالیا که از ۳ تا ۷ اکتبر برابر با ۱۱ تا ۱۵ مهرماه برگزار می شود، به نمایش گذاشته می شود.

این انیمیشن سپس در بخش اصلی چهاردهمین دوسالانه انیمیشن «براتیسلاوا» در اسلواکی که از ۸ تا ۱۲ اکتبر برابر با ۱۶ تا ۲۰ مهرماه برگزار می شود، رقابت می کند.

دعوتِ ۴ جشنواره خارجی از گربه سفید ایرانی

داستان انیمیشن کوتاه «هیچکس» در مورد گربه‌ای سفید رنگ است که در شهری با ساکنان سیاه رنگ زندگی می‌کند. هیچ کدام از ساکنان شهر به او توجه نمی‌کنند چون متفاوت به نظر می‌رسد. حتی گربه‌های سیاه او را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند تا اینکه در اوج ناامیدی یک پرنده سفید کوچک را ملاقات می‌کند.

دیگر عوامل این انیمیشن کوتاه عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: الهام طرقی، لی اوت، استوری بورد: الهام طرقی، انیماتور: الهام طرقی، رنگ، طراحی فضا و کاراکتر: الهام طرقی، دستیار تهیه: الهه طرقی، آهنگساز: میلاد موحدی، صداگذار: فرشید جلیلی و محمد عباسی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.