چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

فیلمبرداری «جان لیلی» پایان یافت

تله فیلم «جان لیلی»

سینماپرس: فیلمبرداری تله فیلم «جان لیلی» به نویسندگی و کارگردانی کرامت پورشهسواری به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری تله فیلم «جان لیلی» به نویسندگی و کارگردانی کرامت پورشهسواری که در شمال کشور و بیابان های اطراف ورامین انجام شده بود، پایان یافت.

پورشهسواری بیان کرد: فیلمبرداری این اثر با سختی زیادی پیش رفت زیرا شرایط زمانی، گرمی بیش از حد هوا و همچنین لوکیشن های «جان لیلی» که بیشتر در فضای خارجی بود، این کار را برایمان سخت کرده بود از سوی دیگر محتوا، نوع قصه و ساختار ویژه ای که برای این فیلم در نظر گرفته بودیم حساسیت این موضوع را برایمان بالا برده بود اما به لطف خداوند، با پشتکار همه عوامل و فارغ از همه سختی ها، کار به خوبی پیش رفت.

وی با اعلام رضایت از خروجی اثر اظهار کرد: محتوای «جان لیلی» در بخش های مختلف از یک تضاد فیزیکی و ظاهری برخوردار است که تقابل این بخش ها و در کنار هم قرار گرفتن آنها یک قصه شاعرانه و زیبا را خلق می‌کند که در نگاه مخاطب کاملا خلاقانه و جدید به نظر می رسد و به راحتی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

در خلاصه قصه آمده است: «ننه آقا پیرزنی مهربان و دوست داشتنی است که از محبوبیت زیادی در بین اهالی روستا برخوردار است. او به تنهایی در یک روستای زیبای شمالی زندگی می کند و مدتی است که از تنها پسر خود که مرزبان است، خبری ندارد. در این شرایط همرزم و دوست صمیمی یحیی که حامل خبر مهمی است وارد روستا می شود و مردم روستا متوجه می شوند که یحیی شهید شده و اینک پیکر او دست اشرار است. آنها سعی می کنند مانع رسیدن این خبر به ننه آقا شوند زیرا دوست ندارند غم ننه آقا را ببینند و اعتقاد دارند ننه آقا که در جوانی نیز شوهر خود را در دفاع مقدس از دست داده است، نمی تواند این غم را تحمل کند. سرانجام قصه مسیر جدیدی را پیدا می کند...»

سایر عوامل این تله فیلم عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: کرامت پورشهسواری، مجری طرح: مهدی افشار، مدیرتولید: پویا نوری، جانشین تولید: شهرام صمدزاده، مدیر تدارکات: محمدرضا حسینی، مدیربرنامه ریزی: علیرضا افرار، مدیر نور و تصویر: مهدی افشار، دستیار اول تصویر: جواد رنجبر، طراح گریم: پیام ابوالحسنی، طراح صحنه: آبتین برقی، صدابردار: هادی بهشتی پور، تدوین: امیر پورعباس، صداگذار: آرش اسحاقی، بازیگران بهادر زمانی، امین ایمانی، فریده دریامج، محمد عمونژاد، صنم سرمد، ابوذر آستانه، مهدی سینا و تعدای از بازیگران بومی گیلان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.