چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

ابراهیم فیاض:

«دورهمی» کثیف‌ترین برنامه از لحاظ اخلاقی است / در این برنامه روابط جنسی خارج از خانواده را ترویج می‌ کرد

ابراهیم فیاض

سینماپرس: دکتر ابراهیم فیاض استاد دانشگاه تهران معتقد است برنامه دورهمی کثیف‌ترین برنامه از لحاظ اخلاقی است چرا که به ترویج روابط آزاد زن و مرد می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس؛ دکتر ابراهیم فیاض استاد دانشگاه تهران و از چهره‌های مطرح رسانه‌ای است که اظهارات او همیشه در رسانه‌ها جنجال برانگیز بوده است؛ چرا که فیاض صحبت‌های خود را بدون ملاحظات معمول و محافظه کاری در فضای عمومی طرح می‌کند.

یکی از بحث‌های جنجالی دکتر فیاض در سال‌های اخیر اظهار نظر او در مورد وقوع بحران جنسی در ایران بوده است که حالا او معتقد است تبدیل به انقلاب جنسی شده است. با او در این زمینه مصاحبه مفصلی انجام دادیم که متن کامل آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد. دکتر فیاض در بخشی از این مصاحبه در بحث به هم ریختگی جنسی در جامعه ایران به برنامه دورهمی پرداخته است. فیاض معتقد است این برنامه کثیف‌ترین برنامه از لحاظ اخلاقی است چرا که به ترویج روابط آزاد زن و مرد می‌پردازد. 

*فردا

برچسب‌ها

نظرات

  • منا ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۷:۵۳
    0 0
    آقای فیاض بدون هیچ تعصب خاصی لطفا صحبت کنید .شما از نظر بنده مشکل دارید آقای مدیری فقط طنز سیاسی اجتماعی وفرهنگی رو در کشور رواج دادند ،شما میخواید چه کاره باشید ؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.