جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

بازیگری که برای رسانه‌های خارجی ایفای نقش می‌کند

نگاتیو

سینماپرس: یکی از بازیگران سینما و تلویزیون که در چند سال اخیر دچار حاشیه‌های فراوانی شده است، این بار با انتشار فیلمی مدعی ناامنی بی‌سابقه در کشور شد و از مردم خواست مراقب فرزندان خود باشند.

به گزارش سینماپرس، این اتفاق درحالی رخ داد که اندکی بعد مشخص شد فیلم منتشر شده توسط این بازیگر کاملا جعلی بوده و حقیقت نداشته است و او مجبور شد این فیلم و توضیحات مربوط به آن را از صفحه خود در فضای مجازی پاک کند.


او همچنین در حالی که موضوع جمع‌آوری پول توسط بازیگران برای زلزله‌زدگان کرمانشاه و نامشخص بودن محل هزینه آن، تبدیل به یک معضل قضایی شده، به بهانه کمک به یک مستحق، مردم را به واریز پول در حساب یک فرد ناشناخته تشویق می‌کند.


وی چند روز پیش بدون داشتن حداقل آگاهی از اخبار و بدون تخصص سیاسی وامنیتی و قضایی، از عضو گروهک مرتد جبهه ملی حمایت قاطعانه کرد و وی را از جرم جاسوسی برای اجنبی تبرئه نمود.


این بازیگر پیشتر به دفاع از چهره‌های بهایی و برخی افراد وابسته به دربار پهلوی پرداخته بود به نحوی که صفحه او در فضای مجازی به آبشخور تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه علیه مردم ایران تبدیل شده بود.


برخی مطالب منتشر شده توسط  این بازیگر قابل تعقیب امنیتی و قضایی است و مدارای بیش از حد نهادهای مربوط در انجام وظایف شان، وی را گستاختر کرده است.


 برخی از همکاران این بازیگر، اعلام کرده‌اند که آماده‌اند بخشی از زوایای پنهان این بازیگر را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهند.

*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.