جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

فیلم جدید تارانتینو زودتر اکران خواهد شد

 دی کاپریو و برد پیت - کوئنتین تارانتینو

سینماپرس: «روزی روزگاری در هالیوود» جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو با بازی برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو، اندکی جلوتر از تاریخ اعلام شده قبلی اکران می شود تا از تعطیلات تابستانی بیشترین بهره را ببرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در عین حال که در پنجاهمین سال کشته شدن شارون تیت اکران می‌شود، اندکی جلوتر از تاریخ اعلام شده قبلی به نمایش درمی‌آید تا از تعطیلات تابستانی بیشترین استفاده را ببرد.

این فیلم که درباره ماجرای چارلز مانسون و گروه پیروان وی ساخته می‌شود ۲ هفته جلوتر از زمانی که پیشتر اعلام شده بود راهی سینماها می‌شود.

در حالی که سونی پیشتر اعلام کرده بود این فیلم که با بازی لئوناردو دی کاپریو و برد پیت اکنون در دست فیلمبرداری است ۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران می‌شود که دقیقا روز کشته شدن شارون تیت و دوستانش به دست فرقه مانسون است، اکنون اعلام شده فیلم دو هفته جلوتر و از ۲۶ جولای روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود.

این کمپانی اعلام کرده در عین حال که بزرگداشت پنجاهمین سال به قتل رسیدن شارون تیت مد نظر آنها بوده، اما تعطیلات تابستانی نیز به این ترتیب بیشتر پوشش داده می‌شود.

تارانتینو فیلمنامه این فیلم را نوشته و خودش کارگردانی آن را انجام می‌دهد. او این فیلم را پروژه‌ای متعلق به لس آنجلس ۱۹۶۹ و زمانی می‌داند که هیپی‌های هالیوود در اوج بودند.

دو نقش اصلی فیلم شامل ریک دالتون که ستاره‌ سابق فیلم‌های وسترن تلویزیونی بود توسط دی کاپریو و کلیف بوت همراه طولانی مدت وی توسط برد پیت اجرا می‌شوند که همسایه ریک شارون تیت بود.

داکوتا فنینگ، لوک پری و دمین لوییس دیگر بازیگران فیلم هستند. امیل هرش، کلیفتون کالینز، کیت جفرسون، نیکولاس هموند، مارگوت رابی، برت رینولدز، تیموتی اولیفانت، کرت راسل، مایکل مدسن و تیم راث نیز در این فیلم بازی می کنند.

این فیلم نهمین فیلم تارانتینو و نخستین فیلم او پس از «داستان عامه‌پسند» است که کمپانی واینستین تهیه کننده آن نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.