شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

لزوم پرهیز از اقدامات نمایشی در حوزه فرهنگ و هنر/۹

شاهمرادی زاده: اقدامات نمایشی مدیران فرهنگی و هنری کمر هنر و هنرمندان را خرد کرده است/ مدیر واقعی انقلابی هرگز شعار نمی دهد!

ماشاالله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما در پی دیدار اخیر مقام معظم رهبری با برخی مسئولان نظام و تأکید ایشان مبنی بر پرهیز از اقدامات نمایشی مسئولان گفت: اقدامات نمایشی مدیران فرهنگی و هنری کمر هنر و هنرمندان را خرد کرده است؛ افسوس که سال های متمادی است ما شاهد شعار دادن از سوی مدیران فرهنگی و شنیدن وعده های فریبنده و زیبا از زبان آن ها بوده ایم که اگر ذره ای به این وعده و شعارها عمل شده بود وضعیت امروز فرهنگ و هنر کشور چنین فلاکت بار نبود.

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخرماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در روایت و احادیث آمده که مومن اگر بخواهد کاری انجام دهد نباید از قبل حرفش را بزند چرا که آن هدفش را خنثی می کند و دشمن نمی گذارد او آن کار به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: سر و صدا کردن برخی مدیران فقط برای خودنمایی است؛ در واقع مدیرانی که چیزی در چنته ندارند و نمی توانند استراتژی و برنامه ریزی برای حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند سریع به ظاهرگرایی و شعار دادن روی می آورند این در حالی است که مدیر واقعی انقلابی هرگز شعار نمی دهد و بالعکس به صورت جهادی وارد میدان می شود و به رتق و فتق امور پرداخته و حوزه مدیریتی خود را ساماندهی می کند.

شاهمرادی زاده خاطرنشان کرد: افسوس مدیران اینقدر فریادهای الکی زده و می زنند که دیگر انرژی شان را برای هر اقدام عملی از دست می دهند. ما هرچه ضرر کشیدیم و می کشیم از حضور این مدیران نامدیر است.

این سینماگر تصریح کرد: افسوس که برخی روابط پشت پرده باعث به کارگیری مدیرانی می شود که واقعاً شایستگی و لیاقت آن پست و مقام را ندارند. گاهی به این فکر می کنیم که گویا در کشور قحط الرجال آمده که برخی افراد کارنابلد برای پست های مهم مدیریتی به کار گرفته می شوند. بنده معتقدم برای آنکه بتوانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری برسیم باید در قدم اول تنها نیروهای متخصص و متعهد و متدین و انقلابی را در پست های مدیریتی به کار بگیریم که اگر چنین کنیم اوضاع این حوزه خود به خود دچار بهبود می شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.