سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

مریم کاویانی:

«ده نمکی» کارگردان کاربلدی است و مخاطب به او و آثارش اعتماد دارد

مریم کاویانی در تله فیلم «عمو جان هیتلر»

سینماپرس: مریم کاویانی گفت: کار کردن با مسعود ده‌نمکی همواره برایم جذاب است، آثاری که وی تولید کرده همیشه مخاطبان زیادی داشته و پیش بینی می‌کنم که «آزادی مشروط» در سال ۱۴۰۱ هم موفق خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، مریم کاویانی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: آخرین پروژه‌ای که در آن حضور داشتم، «بی نشان» به کارگردانی «راما قویدل» بود که در کنار بازیگران خوبی همچون «پرویز فلاحی‌پور» به ایفای نقش می‌پرداختم.

وی درباره نقش خود در سریال «بی نشان» ادامه داد: من در این سریال نقش همسر «پرویز فلاحی پور» که یک خبرنگار است را ایفا می‌کنم، این سریال به دغدغه‌ها و چالشهای شغل خبرنگاری می‌پردازد، قصه بسیار متفاوتی دارد و فکر می‌کنم از لحاظ مضمون و داستان اتفاق تازه‌ای در تلویزیون خواهد بود.

مریم کاویانی

مریم کاویانی: بی‌نشان روایتی از زندگی و چالشهای خبرنگاران است

مریم کاویانی در همین رابطه ادامه داد: بی نشان درامی فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی است که می‌تواند خانواده‌ها و جامعه را بیشتر و بهتر با شغل سخت خبرنگاری آشنا کند. شخصا امیدوارم که این اثر پخش خوبی داشته باشد و بتواند با مخاطبش ارتباط برقرار کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: علاوه بر سریال «بی نشان» هم اکنون برای حضور در سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده نمکی قرارداد بسته‌ام و به جز این سریال پیشنهاد حضور در یک فیلم سینمایی و چند سریال را دارم، فعلا در حال بررسی شرایط و مطالعه فیلمنامه‌ها هستم تا در نهایت اگر اثری شرایط خوبی داشت به آن اضافه شوم.

مریم کاویانی

مردم همیشه آثار مسعود ده نمکی را تعقیب می‌کنند

مریم کاویانی درباره حضورش در سریال «آزادی مشروط» تاکید کرد: در حال حاضر قرارداد حضورم در این سریال بسته شده است، منتها هنوز فیلمبرداری بخش بیمارستان که در آن حضور دارم شروع نشده و منتظر پیوستن به گروه هستم.

وی درباره احتمال موفقیت سریال «آزادی مشروط» در پخش اضافه کرد: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما آثار مسعود ده نمکی همواره با استقبال مردم روبرو بوده است و من فکر می‌کنم سریال آزادی مشروط هم مخاطب خود را خواهد داشت زیرا ده نمکی کارگردان کاربلدی است و مخاطب به او و آثارش اعتماد دارد.

مریم کاویانی: از حضورم در برنامه مافیا راضی نیستم

مریم کاویانی درباره حضورش در مسابقه مافیا خاطرنشان کرد: حضور در برنامه مافیا برایم بسیار جالب بود، به شخصه تاکنون چنین تجربه‌ای نداشتم و برایم عجیب بود که در چنین موقعیتی قرار گیرم، گروه پشت صحنه و فضای این برنامه هم به شدت شیرین و دلچسب بود، هرچند از حضور خودم در مسابقه و روال مافیابازی راضی نبودم اما مردم همیشه به من لطف دارند و بازخوردهای خوبی هم دریافت کردم.

گفتنی است به تازگی اولین تصاویر از سریال آزادی مشروط به کارگردانی مسعود ده نمکی منتشر شده است، نگارش فیلمنامه سریال «آزادی مشروط» توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است.

مسعود ده نمکی

سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

پوراندخت مهیمن، لیلا بوشهری، هلیا امامی، بهنوش بختیاری، حدیثه تهرانی، مریم کاویانی، شهین تسلیمی، فاطمه شکری، ساقی زینتی، فریبا ترکاشوند، صهبا شرافتی، عاطفه رحمان پور، مهشید زاده‌رعیت، پرنیا کربلائی، پریا انوری، فرناز فضلی، پرویز فلاحی‌پور، مهران رجبی، علیرضا استادی، نیما شاهرخ‌شاهی، علیرضا مسعودی بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سروش جمشیدی، سیدمهرداد ضیائی، کاوه سماک‌باشی، حسین رفیعی، رامین راستاد، اصغر نقی‌زاده، محمدرضا رهبری، افشین سنگ‌چاپ، شهاب عباسی، یدالله شادمانی، محمود مقامی، عباس محبی، مختار سائقی، علیرضا جاویدنیا، فرج‌الله گلسفیدی، سیامک اشعریون، مجید شهریاری، ابراهیم کوخائی، محمدرضا حسینی‌بای، ابوالفضل همراه، ماشالله شاهمرادی‌زاده، ماهان عبدی، سامان گوران، سید احمدرضا موسوی، سینا آبگون، سیدمسعود حسینی، مجید قادری، امید قادریان، رضا تقی‌زاده دیگر بازیگران سریال «آزادی مشروط» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.